28 Eylül 2012 Cuma

Yeni ciciler

Bu aralar alışveriş yazıları yazıp duruyorum,evlilik öncesi ihtiyaçlar bitmiyor malum.Kış aylarına yaklaştık diye kendime Colins'ten bir panço aldım.Şimdiye kadar hiç panço kullanmamıştım.Ama bunu görünce bayıldım.Gerek tüylü olması gerek ponponları pançoya vurulmama yetti.Fiyatı 70 tl civarı.Aslında biraz beklesem indirimde çok daha uygun fiyata alırdım ama dayanamadım.


Spor ayakkabılarım burnu hep kalın yada yuvarlak olduğu için dar paçalı pantalonlarla giyemiyordum.Yeni spor ayakkabılarımı New balance'tan aldım.Siyah ve gri tonlarında çok kullanışlı ve süper rahat.Hem burnuda ince böylelikle dar paçalı pantalonlarda rahatlıkla giyebilirim:)


11 yorum:

  1. Pançonu çok beğendim güle güle giy..

    YanıtlaSil
  2. panço harikaa cnm bayıldım ne iyi etmişsin almakla :) güle güle kullan yenilerini :)

    YanıtlaSil
  3. @mehtap;teşk.ederim cnm:)

    @cecilia;ilk defa panço aldım cnm, teşk.ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım,ayakkabı konusunda haklsıın çok zarif duracaktır dar paçalarla..

    YanıtlaSil
  5. Teşk.ederim cnm:) evet dar paçalarla en iyi giden ince burunlular oluyor:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan,panço çok şirinmiş.Spor ayakkabıların da rengini sevdim;)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım ikisini de. Ben de New balance alacağım galiba :)

    YanıtlaSil
  8. Saol cnm,al al çok rahatlar:)

    YanıtlaSil
  9. rujun rengi cok hosuma gitti !!!
    new balance lar da süper !! bende almayi düsünüyorum cok begeniyorum onlari !

    YanıtlaSil
  10. merhaba mailine bakabilir misin ?

    YanıtlaSil