29 Ekim 2012 Pazartesi

Essence get big lashes


Essence'in ojelerine olan beğenim malum,diğer ürünlerinide tek tek deniyorum.Fiyatları çok uygun,ürünleri oldukça güzel bir marka.Get big lashes rimeli yaklaşık 10 Tl gibi bir fiyata aldım.Bu fiyata çok iyi bir ürün çıkmasını beklemiyordum,öylesine aldığım bir deniyim dediğim ürünlerden biri.
Sürdükten sonra aynen şu görüntü vardı aynada.





Heyy bu hiçte fena değil dedim ilk baktığımda :) 10 Tl'lik bir fiyat için çıkardığı performans cidden hiçte fena değildi.Kirpiklerimi olduğu halinden çok uzatmadı ama tek tek ayırdı,yapışma,topaklanma yapmadı.Öyle çok dolgn bir görüntüde vermiyor ama kirpikleri bir hali belirginleştirip hafiften uzatıyor.Uygun fiyatlı,takma kirpik etkisi yapmayacak,doğal görünümlü bir rimel arayanlar için biçilmiş kaftan diyorum ve artık evli olduğum için mutfağa mercimek yemeği pişirmek üzere gidiyorum :)) 

14 yorum:

  1. Senin ev hanımlığını yesinler! :))) Pişir bakalım yemekleri.
    Nasıl alışabildin mi? :) Bitti mi balayı tamamen, "beyin" başladı mı işe?
    *Ben yeni evlendiğimde, bu "beyin" sözü çok değişik geliyordu. Beyin nasıl, diye soruyorlardı; üstüme bile alınmıyordum soruyu... :))
    Öpüyorum.
    Rimel de güzel bu arada. Fakat azıcık uzatsa daha da süper olacakmış sanki... :)

    YanıtlaSil
  2. bende hem bunu hem I love maskarasını aldım, bu tam bahsettiğin gibi, I love çok küselll onuda dene derim tabi denemediysen..

    YanıtlaSil
  3. @Tannesi;Alıştım cnm,beyim kelimesi banada yabancı geliyor hala:)) evet uzatması daha çok olsa daha iyi olurdu.Yinede bu fiyata iyi bir ürün :)

    @özge;Henüz denemedim ama onuda deneyim:)

    YanıtlaSil
  4. Bir sonraki hedefim essence maskara almaktır bundan böyle:)))
    sevgiler, kolaylıklar!

    YanıtlaSil
  5. fiyat/kalite oranı oldukça başarılı görünüyor

    YanıtlaSil
  6. @ozax;Tavsiye ederim :) teşk.ler

    @pinky fashion;Aynen cnm

    YanıtlaSil
  7. kozmetik güzeli canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim öperimm=)

    YanıtlaSil
  8. @duygu şenyürek;bende teşk.ederim cnm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan,bence çok hoş görünüyor kirpiklerin;)

    YanıtlaSil
  10. çok hoş durmuş bence. Kirpikleri yapıştırmamış ayırmış tek tek. Beğendimm

    YanıtlaSil
  11. evet,yapıştırmadı benimde hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten çok hoş durmuş rimel, bu rimellerin bu kadar iyi olduğunu zannetmiyordum, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. @miskin kek;evet bende beğendim,bende bu kadar iyi çıkacağını tahmin etmemiştim:)

    YanıtlaSil