13 Ekim 2012 Cumartesi

Kına gecem



Büyük gün yarın,son haftalarda sinirden gerim gerim gerildim.Yeni evime eşyalarımı her götürdüğümde ağlayıp durdum.Hazırlıklar sırasında çıkan aksilikler,yeni bir ev,yeni bir düzen derken oldukça hassaslaşıp tabiri caizse cadılaştım.Dokunsan ağlayacak derler ya o modda gezdim son iki hafta.Bu gece son bekar gecem.Yine ağlamaklıyım.Dün kına gecemi yaptık.Çok eğlenceli geçti,canlı müzik,dansözler sevdiğim dostlarım,arkadaşlarım derken baya coştuk :) Son günlerdeki stresimi biraz olsun attım.Kınama çok sevdiğim güzeller güzeli iki blogger sevda s. ve tannesi geldiler.İyikide geldiler,birlikte göbek atıp bütün kurtlarımızı döktük :)Bu arada tannesi göbek atma konusunda hepimizi geçti,bu hatun fena derecede iyi oynuyor benden söylemesi :))

Kına gecesi için makyajımı mac'in makyözlerinden birine yaptırdım.Saçımı ise her zaman gittiğim kuaförüme.Saç ve makyajla ilgili yazım daha sonra gelecek.Genel olarak gecede saçım ve makyajım çok beğenildi.Sıra geldi kına gecesi yapmaya hazırlanan okuyucularıma vereceğim tavsiyelere .

1-Duvaklı taçları fazla fazla alın.Ben 20 tane almıştım çünkü genç kızlardan geleceklerin sayısı o kadardı,geri kalanlar yaşı büyük aile büyükleri,aile dostlarıydı.Ama taçlar dağıtılmaya başlandığı anda bitti ve genç kızların çoğuna bir şey kalmadı.Çünkü  60 yaşındaki teyzeler taçları çok beğenip aldılar.Bir baktım teyzelerin başlarında duvaklar,kızlar ise taç arıyor.Çocuklar gelip benden taç istiyor.Kısaca taç krizi yaşamamak için fazla fazla alın.

2-Çok yüksek topuklu ayakkabı giymeyin.Ben o hatayı yaptım gece sonunda ayaklarımın ve bacaklarımın ağrısından duramadım.

3-Organizasyon başlamadan önce yemek yiyin.Herkes yemeklerini yerken ben fotoğraf çektirmekle gelenleri karşılamakla meşgul olduğum için aldığım tabaktan bir dolma yiyip gerisini bırakmak zorunda kaldım.

4-Organizasyonun videosunu çeken kişiyle önceden detaylar konusunda anlaşın neler istediğinizi net olarak belirtin.Bir ara baktımki kameraman ortada yok ki o an en eğlendiğimiz anlardan biriydi.Gidip kameramanı aradım bulamadım sonra alakasız bir anda çıkıp geldi.Önceden kameranın başından ayrılamaması yada yedekte kameraman olması için tembihleyin.

Kına sırasında gelinler ağlar adettendir diye diye beni zorla ağlatmaya çalıştılar ama inatla ağlamadım hatta güldüm.Kına yakılırken kahkaha attığım bir kaç poz varki görülmeye değer:)) arkadaşlarımdan biri ağlasana kızımmm dediğinde ''hadi ordan ben bu makyajı mac'e yaptırdım,ağlıyimde aksın dimiii''dediğimi hatırlıyorum.Kamerada burnumun dibindeydi kesin söylediklerim duyuldu :))

Müzisyenlere yüksek yüksek tepeleri söylemeyin diye özellikle rica etmiştim,o çalarsa ağlayabilirim diye.İlk başta söylemediler sonradan başladılar çalmaya ama tuttum kendimi yoksa takma kirpiklerim cırt diye kalkardı:)) kokoş insanın hali başka oluyor işte.Kına makyajım ve saçımla ilgili yazı daha sonra gelecek.Yarından sonra ise gelin makyajım ve saçım.Tabii bu aralar beni buralarda bir iki hafta göremezseniz bilinki hala balayındayım :)

14 yorum:

  1. Kuzummm, ah ah seni yakından gören biri olarak bir kaç kişiye seni anlattım da, su gibiydin, saçların, makyajın, elbisen... Kına gecende çok güzeldi, tek bir falso bile yoktu. Mutluluklar canım, damat bey de böyle bir fıstıkla evleneceği için çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  2. tebrık ederım hayırlı olsun bır omur mutluluklar:)
    bu arada kına tavsıyelerınede dıkkat edeceğım ılerıde bıgun evlenırsem eğer:)

    YanıtlaSil
  3. @sevda s.;cnmm benim ne mutlu bana gecem sayenizde dahada güzelleşti:) tekarar teşekkür ederim ayaklarına sağlık:)

    @biricitconsungunlugu;teşk.ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  4. Bİr ömür boyu mutluluklarrr :))

    YanıtlaSil
  5. hahah en cok su yesli teyzelere güldüm canim yaa diyorumya onlar genclerden beter oluyorlar :))mutluluklar canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. cnm o aksilikler nazarlık, süper geçmiş kına gecen işte ne güzel keşke bende olsaydım ama benim hazırlıklarda bitmiyorki ordan oraya akşamları bile çalışıyoruz..mutluluklar bebeimmm bi ömür boyu...

    YanıtlaSil
  7. Allah mutluluğunu daim etsin Canım ;)

    YanıtlaSil
  8. Canim benimmm, guzel perimmm! Cok guzeldin, gercek bir periden farksizdin.
    Kina gecen de cok guzeldi. Yemeklere, mekana, canli muzik ekibine (ama en cok darbukaciya -kapkara, kupkuru, komur gibi, marsık gibiii-) bayildim.
    Cok ama cok eglendim. Her sey superdi, cok tesekkurler.
    Nikahina gelemedigim icin cok uzgunum ama en kisa zamanda musait olursan yeni evinde ziyaretine gelmek ve kendimi affettirmek isterim. Ayrica diger tum arkadaslarin da senin gibi cok tatlilar. :)
    Sana bir omur surecek ve her gun katlanarak cogalacak mutluluklar diliyorum esinle birlikte...
    Seni gelinlikle goremedim icimde kaldi, geldigimde cd leri hazir et. ;)
    Sevgiyle kucakliyorum seni.
    Not: Sen de super oynuyorsun, hic dikkatleri uzerime cekme. :)

    YanıtlaSil
  9. Ayrica bu fotoda, sagda arkasi donuk olan benim sanki... Yaniliyor muyum? :)

    YanıtlaSil
  10. Ayrica bu fotoda, sagda arkasi donuk olan benim sanki... Yaniliyor muyum? :)

    YanıtlaSil
  11. Ayrica bu fotoda, sagda arkasi donuk olan benim sanki... Yaniliyor muyum? :)

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler:) Mutluluklar dilerim enn yoğunundan. Kına gecelerinde ağlamak adet ama niye insanları bu kadar zorlarlar ki anlamam
    Sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  13. ALLAH,MESUT BAHTİYAR ETSİN,AĞZINIZDAN TAT,YUVANIZDAN HUZUR EKSİK OLMASIN,SAĞLIK,MUTLULUK PEŞİNİZDEN AYRILMASIN İLERDE AİLENİZE KATILACAK EVLATLARINIZLA BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR ŞİMDİDEN :)

    YanıtlaSil