13 Ekim 2012 Cumartesi

Kına makyajım

Kına makyajımı mac'e yaptırdığımı söylemiştim.Genel olarak makyajımı çok beğendim.Elbisem siyahtı göz makyajımı belirgin ve bol gölgeli istedim.Takma kirpikte kullandık.Mac'in takma kirpiklerini çok sevdim.Çıkarması oldukça kolay ve çıkarırken kendi kirpiklerimi kopartmadı.


Takma kirpikleri o kadar çok beğendimki keşke kendi kirpiklerimde böyle olsa diye söylenip durdum:))

Makyajda kullanılan allık ve ruju bana bıraktı makyözüm.Gece boyunca tazelemek gerekebilir diye.Ama hiç gerekmedi.Bir tek rujum çıktı oda benim sürekli su içmem sebebiyle olsa gerek.Onuda tazelemeyi unuttum zaten o kalabalıkta.

12 yorum:

  1. Makyajın çok hoş kirpikler de cidden çok yakışmış , bir ömür boyu mutluluklarr :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim canım sana çok yakışmış bu makyaj, kirpiklerde çok güzel yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. woooow diyorum, tüm makyajı görmek isterdim;)
    şimdiden mutluluklar diliyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. cnm benim yanında olmak isterdim ama olamadım malesef, güpgüzel süper bi gelin olduğuna eminim, umarım herşey süper geçmiştir, öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşsun mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  6. mutluluklar cnmm makyajinda süper olmuss:)

    YanıtlaSil
  7. Takma kirpiği bende çok seviyorum , gözlerin zaten çok güzel ve kirpik ekleyince de bir başka güzel olmuş Canım ;)

    YanıtlaSil
  8. Bu fotolar, makyajinin onda birini yansitiyor bence...
    Makyajin cokkk ama cokkk guzeldi. Senin guzelligini cok guzel vurgulamisti ve evet gozlerin oldukca iri ve belirgin duruyordu. Butun gece bozulmamis olmasi da dikkatimden kacmadi.
    Gelin makyajin ne kadar guzel olmustur; kimbilir... :)

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim. çok yakışmış

    YanıtlaSil
  10. maşallah,zaten sevdam sizi övüp anlatıyordu gerçekten de o ne kaş, o ne göz, makyajda tam oturmuş çok yakışmış mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün

    YanıtlaSil
  11. makyajın tamamını görseydik:)))çok hoş görünüyor siyah farı çok severim, birde buğulu göz makyajını

    YanıtlaSil