20 Kasım 2012 Salı

Alışveriş

 Mudo'nun dekoratif ürünlerine bayılıyorum.Her gittiğimde ufak tefek bir şeyler almadan edemediğim nadir yerlerden biri.Bu çiçekleride eve farklı bir hava katsın diye aldım.Hemde indirimi yakalayarak ;)
Yine mudo'dan fenerler.Ama bunlar ev hediyesi :)Gördüğümde çok sevindim çünkü,mumlara ve mumluklara bayılıyorum.Fenerlerde buna dahil.Koyu renklerin hakim olduğu salonumu açmak için aksesuarları krem yada beyaz tonlarda seçiyorum.Hediyelerimde o tonlarda gelince tadından yenmez bir hal aldı :)
 Tally weijl mağazasına girdiğim anda burası harika bir yer diye düşündüm.Baktığım herşeyi almak istedim desem yalan olmaz.Şansıma indirim zamanına denk geldim ve üstteki sweat shirts'ü 50 tl yerine 12 tl gibi bir fiyata aldım.

Bu kazakta aynı yerden,yumuş yumuş bir şey.Kış boyu üzerimden çıkmayacak parçalardan biri.45tl'den 20 tl'ye düşmüş fiyatı.

8 yorum:

  1. hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    Tally weijle bayılıyorum ben de. dinamik bir çizgisi var ve aldıgın seyi 50 yaşında teyze de görme ihtimalin yok :)))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım yorumuna :)) aynen katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. aldıkların çok güzel ayrıca çok karlı bir alışveriş olmuş kırmızı üstü ayrı bir beğendim ama :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. TallyW.'ye epeydir bakmıyordum, sweet çok güzelmiş...güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Aldıkların da, hediyelerin de pek güzel; güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  6. @kova kadınıyım ben;teşk.ederim:)
    @tannesi;saol cnm:)

    YanıtlaSil