20 Kasım 2012 Salı

arap göz makyajı



Arap göz makyajı'nın ne kadar meşhur olduğunu biliyorsunuz.Yüzde en belirgin bölge olarak gözleri seçiyorlar.Gerçi hayli elirgin dudaklarada rastlamak mümkün ama gözlerin abartısından dudaklar sönük kalıyor.Evet çok abartılı,çok fazla ve belki bazılarımız bu makyajları sadece özel günlerde kullanırım der.Ama bir çoğumuzda gece gündüz demeden Arap makyajı favorim der.Beğeniler farklı tabiiki.



Her ne kadar fazlaca abartılıda olsa insan hayran kalmadan edemiyor.Makyajın tam anlamıyla sanata dönüştüğünü görüyorum fotoğraflara baktığımda.



12 yorum:

  1. Yüzüne resim yapılmış gibi özellikle son fotoğraf batan bir güneş ve onun verdiği kızıllık,yeşil çimenler,baya yazdım galiba şu an :))

    YanıtlaSil
  2. 1., 2. ve sonuncu favorim:)

    YanıtlaSil
  3. hepsi coook cok güzel ama kendin yapınca hic böyle durmuyor :(

    YanıtlaSil
  4. @özlem ce;bende öyle düşündüm aynı tablo gibi:))

    @hilal;:)

    @zülal ateş;öyle oldurana kadar çalışalım belki bir gün olur:))

    YanıtlaSil
  5. hepsi cokk guzelll ama sanırım en cok 2 yı sectimm :D

    YanıtlaSil
  6. bayilyiorum arab makyajlarina ve özel günlerde kendimde uyguluyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. @serap tan;:)

    @güzelgül;bende çok seviyorum ama yapma konusunda pek başarılı değilim:)

    YanıtlaSil
  8. çok oryantal bir hava katıyor, açıkcası bana yakışmaz komik durur:))) ama bazı kadınlara çok yakışıyor, özellikle iri gözlü kadınlara

    YanıtlaSil
  9. bencede cnm iri gözlülere daha çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  10. katalog cekimlerinde ya da dergilerde, defilelerde tanitim amacli falan bu makyajin kullanilmasini anliyorum, ama sahsi gorusum kadinlari gercekten cirkinlestirdigi yonunde. benim hic hosuma gitmiyor bu tarz.

    YanıtlaSil
  11. Basligi okuyunca bir anda sen yaptin Arap Makyajini sandim. :)
    Iri goz demisken, sana cok yakisir. Yapsan ya bir gun? :)
    Ben denemeyi cok isterim ama goz yapimdan dolayi ban yakismayabilir...

    YanıtlaSil
  12. Deniyorum cnm ama pek başarılı olduğum söylenemez:))

    YanıtlaSil