12 Kasım 2012 Pazartesi

Essence Mıamı roller girl allık


Essence'te beğendiğim allıklardan biri de Miami girl roller koleksiyonundan 01 dates on skates.Tam benlik bir renk.Hani yanaklar hafifçe kızarır ya onun gibi ama içinde mercanda var.Şu çok sık söz ettiğim turuncu pembe kombinasyonu rujlarımla süper ikili olacak bir allık ;)

Yanağıma biraz fazla sürdüm çünkü,fotoğraflarda ürünlerin gerçek rengini ışıktan dolayı tam olarak veremediğimi düşünüyorum.Ama ürün yoğun pigmentli yapısından dolayı fazla geldi.

İyi yönleri;

1-Ciltle tam bütünleşme sağlıyor.Bazı allıklarda olduğu gibi parça parça ton farklılığı yaratmadı.

2-Yoğun pigmentli olduğu için az kullanımı rengi gösteriyor.

3-Uygun fiyatlı ve kaliteli.

Gelelim kötü yönlerine,gerçi kötü diyebilceğim pek bir yönü yok ama olan tek  sebebi yazmazsam olmaz.

1-Ürün çok tozutuyor.Sürerken her fırça darbesinde allığın üzerinde durduğu yer olduğu gibi allığa bulandı.


17 yorum:

  1. coook tatlı bı ton kuzumm cok yakısmıs :)

    YanıtlaSil
  2. teşk.ederim cnm,rengine bende hayran kaldım:)

    YanıtlaSil
  3. oje deliliğimin yanı sıra :) ben bi allık delisi olduğumdan sadece alıp çekmecemdeki diğer allıkların yanına kardeş olarak almayı düşündüğüm bir allık:) çok tatlı renkleri epeyde renk vermiş;)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir renk canım, sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. @yıldız;Evet cnm oldukça pigmentli güzel bir allık:)

    @sevda s.;teşk.ederim cnm :)

    YanıtlaSil
  6. 2 gratise baktık bulamadık bu allığı :S ben de çok istiyorum harika bir allık bakalım ne zaman kavuşacağız

    YanıtlaSil
  7. biz de aldıkkk =) güle güle kullan sen de canım =)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan tatlım,mimlendin...

    YanıtlaSil
  9. güzel ama tam bir yaz rengi..

    YanıtlaSil
  10. @bakimliolmakasktir;en kısa zmnda bulursun umarım cnm ;)

    @ayşen aynadakikedi;sende güle güle kullan cnm:)

    @özinin makyaj böcesi;ayy hemen bakıorum :)

    @audrey;kışında severek kullanacağımdan emin olabilirsin cnm :)

    YanıtlaSil
  11. Çok beğendim bu rengi ve denediğimde kalıcılığına da ayrıca bayıldım. İstanbul'da bulamadım ben, her yerde tükenmişti. Adana'dan alındı benimki; şimdi yolda, bugün bekliyorum kendisi. :) Gelince hemen ben de yazacağım.
    Güle güle kullan canım, çok yakışmış. Ve evet, yoğun sürüp swatch yapman iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  12. @tannesi;sende güle güle kullan cnm :)

    @şantiyenin gülü;evet şeker gibi bir renk :)

    YanıtlaSil
  13. Çok yakışmış gerçektenn allığım olmasaydı hemen gider alırdım bende.

    YanıtlaSil
  14. teşk.ederim cnm.Tavsiye ederim cnm dene mutlaka;)

    YanıtlaSil
  15. Cok tatli bi allik bayildim. Umarim İzmir Rossman'a gelmistir, Gratis' te hic Essense urunu bulamiyorumda. Getirdikleri gibi bitiyor her sey :) bende yeni bir blog actim belki bi bakmak istersin. Makyajinasli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. bende çok sevdim,bakıyorum hemen:)

    YanıtlaSil