11 Kasım 2012 Pazar

Essence multi action blackest black maskara

Essence'in bir çok ürününü severek kullanıyorum.Uygun fiyatları ve kaliteli yapılarıyla Türkiye'de satışa başladığı ilk günden beri ürünleriyle beni heyecanlandıran bir marka.Bu seferde multi action blackest black denedim.Yeni ürünler denemeyi seviyorum sanırım hep daha iyisi olabilir mantığındayım.

 Bu fotoğrafta kirpiklerimi rimelsiz görüyorsunuz.Gayet kısa,gayet zayıf ve fark edilmeyen kirpiklerim var:)) Takma kirpik takıldığı zaman hep böyle kalsa keşke diye niye hayıflandığımı şimdi anlamışsınızdır.Bu arada kaşlarımı kendim aldım nasıl olmuşşş ? :))
Rimel kirpikleri uzatma konusunda hiçde fena değil.Ama daha iyisi olabilirdi.Hafifçe dolgunluk verdi.Koyu siyah yapısı zaten belirgin şekilde görülüyor.Bunlar iyi taraflarıydı.
Kötü taraflarıysa,kirpiklerimi yapıştırdı.İlk önce sürerken birbirine yapıştı,sonrasında ise gözümü açıp kapadıkça alt kirpiklerle üst kirpikler birbirine yapıştı.Rimel tamamen kuruyuncaya kadar yani yaklaşık 3-4 dakika süresince kirpiklerimi her kırpıştayapıştırmaya devam etti.Bundan rahatsızlık duydum.Sürme  sırasında hafifçe topak bırakıyor.Açıkçası bu üründen pek memnun kalmadım.Essence'in get big lashes rimeli çok daha bir üründü.

14 yorum:

  1. Sol kasini daha cok beğendim cnm

    YanıtlaSil
  2. Kirpiklerini baya belirginleştirmiş iyiymiş ama yapıştırmasından nefret ederim en iyisi ben uzak durayım :)
    Kaşlar süper olmuş, benimkini de alsana :P
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. @adsız;teşk.ederim cnm ;)

    @melishhe;yapış yapış oldu cidden,sinir oldum.Gel aliyim ;))

    YanıtlaSil
  4. essence in ı love extreme maskarası da baya güzel denemelisin bence :)

    YanıtlaSil
  5. blogunu cok begendim
    seni takip edecegim!
    http://agoniiya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @bakimliolmakasktir;onuda deniyim,önerin için teşk.ler cnm:)

    @ksenia;teşk.ler:)

    YanıtlaSil
  7. canim kesinlikle ve kesinlikle i love extreme maskarasini kullanmalisin onun üzerine baska mascara tanimiyorum bu fiyatlarda :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. Kaşını çok iyi almışsın bence. Keşke ben de alabilsem. Acil durumlarda işime yarardı :)

    YanıtlaSil
  9. Teşk.ederim cnm:) bende kaşımı alırken bozup duruyordum şeklini,ala ala elim alıştı herhalde:)

    YanıtlaSil
  10. Kaşlarını çok beğendim, gayet başarılı bir çalışma olmuş. :)
    Bu rimelden daha iyilerini gördüm sende, o yüzden bana da vasat geldi.
    Bu arada yüzünün geneli sarı alt tonlu iken, göz çevrenin pembe alt tonlu olduğunu fark ettim ilk kez. :) Yoksa fotoğrafta mı öyle görünüyor. Eğer öyle ise, kapatıcı alırken pembe alt tonlu mu alıyorsun diye merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  11. teşk.ederim cnm:) banada bu ürün pek iyi gelmedi.Çok doğru bir tespitte bulundun,göz altım pembe alt tonlu :)dikkatine hayran kalmadan edemiyorum cnm:) genelde kapatıcı alırken sarı alt tonlulara yöneliyorum yüzümün geneliyle aynı renk olsun diye ama bir tanede pembe al tonlu bulunduruyorum eğer uykusuzluk kaynaklı bir renk değişimi varsa pembe alt tonlu kapatıcı daha iyi sonuç veriyor çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bugüne kadar hep makyajlı gördüğüm için fark etmemişim sanırım. :) Bu fotolarda belirgin olunca gördüm ben de. :)
      Haklısın aslında, kapatıcı ile, yüzünün genel rengine uydurman gerek göz altlarını.
      Öperim.

      Sil