7 Kasım 2012 Çarşamba

Essence organizasyonuna gittik :)

Bu sabah Essence'in Astoria'da düzenlediği şahane organizasyona katıldım.Markanın bilmediğimiz yönlerini anlatıp,yeni koleksiyonlarını tanıttılar.Açılışta bizi bu güzel kokteyller bekliyordu:)


Kaliteden ödün vermeden uygun fiyat politikası uygulayan Essence Cosnova şirketine ait bir marka ve merkezi Almanya'da bulunuyor.Ürünlerin dünya trendini yakalaması ve yenilikçi olması için sürekli olarak moda defilelerine,etkinlik ve organizasyonlara katılan bir ekibi varmış.Bu ekip bol bol gezerek tüm dünyadaki yenilikleri takip edip yeni ürünleride bu trendlere uygu olarak tasarlıyor.Bu arada yeni koleksiyon olan ve henüz Türkiye'ye gelememiş olan twilight koleksiyonunuda inceledim.Koleksiyon tam anlamıyla şahane.Heleki bir allık varki müthiş :)İşte hayran kaldığım koleksiyon ortada.
Bu arada koleksiyon haftaya Türkiye'ye geliyor,meraklılarına duyurulur:)

                                               Mıamı roller gırl ise benim en sevdiğim oldu:)sağda
görünüyor.
Organizasyon'da bu yılın trendlerinden bahsedildi.Bakalım neler trendy?

Bu sene gözlerde koyu tonlar dikkat çekiyor,tırnakların ve gözlerin aynı renk olması trendine uygun şekilde koyu renk ojeler ve yine koyu tonda göz makyajı için ürünler hazırlanmış.

Kırmızı dudaklar efsanesi zamansız bir trend olduğu için koyu kırmızı rujlar ve ojeler var.

Neon etkiside oldukça trend,ojelerde sık sık neonlara rastlıyoruz.Ancak nude glam serisi yine benim için vazgeçilmez:)

Fiyatları 2.50 tl'den başlayıp 13 tl'ye kadar uzanan bir ürün yelpazesi var.Uygun fiyatlı ürünler olduğu için erişilmesi kolay ancak ürünler kaliteli.Zaten AB standartlarına uygun üretiliyor.

Organizasyon'da biz blogger'larla çok ilgilendiler:)Bu arada Güzellik kazanı,boy aynasında ben,nasıl giysem ne sürsem blog yazarlarıyla tanıştık:)hepsi çok tatlı,bol sohbetliler :)Tüm ürünlerle ilgili bol bol kaynattık :))
 
Fotoğraf'ta ortadaki güzel hanımın adı Gelincik ne güzel bir ismi var değilmi? :)Eczacıbaşı'nın pazarlama müdürü.Kendisinede söyledim,ismini seviyor ama bir çok yanlış anlamaya maruz kaldığı için birazda isminden dolayı muzdarip:)) özellikle telefon görüşmelerinde isminin anlaşılmamasından ve isminiz ne -cik'ti gibi sorulara maruz kalıyomuş:)




Bu güzel organizasyon için Essence'e ve bizlerle ilgilenen tüm yetkililere teşekkür ederim:)

12 yorum:

  1. Ay ne güzel organizasyon olmuş yaa kıskandııım :P Essence ürünlerini çok seviyorum,özellikle ojelerini tabi ki :) Twilight koleksiyonu haftaya geliyorsa,mutlaka gidip bakmak lazım ,iyi oldu haber verdiğin ;)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir koleksiyon her bir parçasını ayrı ayrı tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. offff bayıldım standı ile alası geliyor insanın , orda olmak mıncırmak isterdim eczacıbaşı bize görmedi:D

    miami roller daki bi degrade allık var , allığım çok olmasa alırdım ama artık ne yapıcam ben bu kadar allığı diyip kendimi engelliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Harika koleksiyonlar ve harika bir lansman olmuş; belli. Anlattıkların iştahımı kabarttı. Ellerine sağlık, güzel bir yazı olmuş. Ben de Essence ürünlerini çok seviyorum ve yeni koleksiyonları merak ediyorum. Keşke ben de orada olabilseydim... Bu güzel koleksiyonları yakından ve herkesten önce görmek ve blogunda yer verebilmek şahane olmalı. :) İlerleyen zamanda bu şansa nail olabilmeyi umuyorum. :)
    Bir an evvel bir Gratis'e gidip, mevcut tüm ürünleri mıncıklamak ve alıp eve getirmek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. @yildiz;standlari gorunce zaten ne varsa mincikladim:))

    YanıtlaSil
  6. @ tannesi;bende yeni koleksiyonlari gordugum icin cok seviniyorum:)bu arada yeni koleksiyonlar demisken gelecek urunler sahane benden soylemesi;))

    YanıtlaSil
  7. Off nasıl kıskandımm nasıll işden izin alıp da gelemedimki :(( çok güzel yazı olmuş kolejsiyonları da bekliyorum merakla

    YanıtlaSil
  8. Canım gerçekten çok güzel bir etkinlikti ve tanıştığımıza çok memnun oldum.

    YanıtlaSil
  9. @audrey;keske gelebilseydin cnm cok guzeldi gercekten;)

    YanıtlaSil
  10. @kavala; bende cok memnun oldum cnm;)

    YanıtlaSil
  11. twillight serisini çok merak ediyordum,haftaya gelecek olması beni sevindirdi,umarım tüm gratislerde olur,haberin için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. Evet cnm haftaya geliyor ve koleksiyonda kacirilmamasi gereken nefis parcalar var;)

    YanıtlaSil