20 Kasım 2012 Salı

Essence super fine eyeliner


Ben eye liner çekemiyorum,hep bozuk oluyor diyenlere biçilmiş kaftan keçeli kalem şeklinde eye liner'lar.Bu tarz ürünlerde bozuk eye liner sürmek neredeyse imkansız.Fırçalı ürünlerde hatalı sürme biraz daha fazla oluyor.Ama eğer eliniz alışıksa fırçalı eye linerı tavsiye ederim.Ürünü fırçaya daha fazla aldığınız için kömür karası bir liner sürmüş oluyorsunuz.Eye liner sürmeye yeni başlayanlar ise bu tarz keçeli liner'ları sürerek işe başlayabilir.Ürünün kullanımı çok kolay.Keçeli kalem gibi olduğu için sürmeside aynı kolaylıkta.Ancak biraz bastırmak gerekiyor yoksa rengini tam vermeden hafif bir siyahlık ortaya çıkabilir.Bu ürünün bir ince birde kalın uçlusu var.Bendeki ince uçlu.
Göz pınarı gibi liner sürerken zorlanılacak bölgelerde kullanım kolaylığı sağlıyor.Sağa sola bulaştırma derdi yok.Kuyruk yaparkende kuyruğa istediğiniz şekli vermek son derece rahat.

9 yorum:

  1. tam benlikmiş ben eyeliner konusunda istikrarı hiç yakalayamayanlardanım, bir gözüme iyi sürerken diğerine kötü sürerim:)))

    YanıtlaSil
  2. bende ilk başta öyleydim ama elim alışınca ikisinede rahat sürmeye başladım:)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünler iyi hoşta çok çabuk bitiyorlar.
    Ben avon dan almıştım.
    Bu tarz bir eyeliner.
    Abartmıyorum ya iki ya üç kez kullandım bitti.
    Şok oldum bir daha kesinlikle almam.
    Acelem olduğunda açılıp kapanan kalem şeklinde olanları kullanıyorum.
    Vaktim varsa da fırçalı olanları.

    Üçüyle de senin kadar kusursuz süremiyorum o ayrı mesele tabi :)

    YanıtlaSil
  4. cnm ben bir haftadır kullanıyorum henüz bitme emaresi göremedim:)) umarım çabuk bitmez

    YanıtlaSil
  5. ya en baştaki fotoğrafı ilk gördüğümde fazla netlenmemiş stadyum fotoğrafı sandım :) (nokta nokta ve ışıl ışıl bir fon olunca tabii :)) )

    YanıtlaSil
  6. merhaba , essence hiç kullanmadım ama bir eyelıner arayışım var bu ara.
    bende beklerim bloguma,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Denemek lazım canım, ben severim bu tarz ürünleri, kalem ve eyelinerda her ürünü seviyorum ben gerçi :)

    YanıtlaSil