8 Kasım 2012 Perşembe

Essence twilight breaking dawn allık


Geçen yazımda bahsettiğim ve Türkiye'ye haftaya gelecek olan Twilight koleksiyonundaki o şahane allık işte bu :)Rengine hayran kaldım.01 renesmee red müthiş bir renk.Allığı gördüğüm andan itibaren vuruldum desem yeridir.Kutusunda rengi koyu gözüksede sürünce hafif ve doğal bir renk veriyor.


Göz altları beyaz olunca allığın rengi dahada patlıyor.Benim yüzümde allık çok az ve hafif şekilde sürüldü.Daha yoğun bir renk için daha fazla ürün uygulanması yeterli olacaktır.Koleksiyonda kaçırılmaması gereken en öenmli parçalardan biri bence.Allığı beğenenler haftaya kadar bekliyorsunuz.Koleksiyon haftaya satışta olacak:)


16 yorum:

  1. offf rengin güzelliğine bak yaa;) koleksiyon gelsinde bi mıncırayım:D

    YanıtlaSil
  2. bunun bir ton açığı varmıydı :) şimdiden sabırsızlandım ha

    YanıtlaSil
  3. Renk cok guzel ve cok yakismis. Birsey sormak istiyorum. Bu koleksiyon gelince diger miamili koleksiyon kalkacak mi? Yani o ombre alligi alabilmek icin son 2-3 gunum mu? :/

    YanıtlaSil
  4. @özge;bendee :)

    @tannesi; cnm diğer koleksiyon gelince kalkarmı bilemiyorum,bende gratis yada başka bir satış noktasına danışsan daha doğru cvp verirler:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş yahu, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. gratis e gelir mutlaka değil mi ?
    Tam olarak hangi tarihte gelecek ?

    YanıtlaSil
  7. cnm film vizyona girdiği sırasında koleksiyon çıkmış olacak ayın 16'sında gratislerde bulabilirsin,belli olmaz bakarsın bir kaç gün önceden gelir;)

    YanıtlaSil
  8. sürünce oyle duracaksa alırım gozum kormustu iyi ki yaptın bu postu sabırıszlıkla bekliyorum ürünleri gecen gittim hala gelmemişti kızlar da bılmıyodu kolkesıyondan haberleri bile yok satıs danısmanlarından bıze kalır umarım .
    Ankara'dan bahsediyorum tabi.

    YanıtlaSil
  9. ben çok beğendim cnm,bir ton açık rengide vardı yanılmıyorsam.Sanırım bu hafta satışta olacak ama koleksiyon ürünü olduğu için çabuk tükenebilir elini çabuk tut derim:)

    YanıtlaSil
  10. Ben dün gittim baktım.Satış elemanlarının haberi yok.
    Bağdat caddesindeki tüm gratislere baktım.
    Aynı zamanda dün akşam filme de gittim. Tek kelimeyle muhteşemdi.
    Serinin en iyi filmiydi.Umarım makyaj malzemeleri de en yakın zamanda gratislere gelir.

    YanıtlaSil
  11. cnm bu gün yrn koleksiyonun satışa çıkmış olması lazım diye biliyorum

    YanıtlaSil