14 Kasım 2012 Çarşamba

Johnson's baby bedtime yağ


Kışın cildim çok fazla kuruyor.Losyon tarzı su bazlı ürünler kuruluğu almaya yetmiyor.Body butter tarzı yağlı ürünler yada vücut yağları kışın en çok kullandığım ürünlerin başında.Butter'ları duştan sürmeye çoğu zaman üşeniyorum.Johnson's baby yağ böyle durumlarda işimi kolaylaştırdı.Duştan sonra ıslak cildime şip şak uygulayıp çıkıyorum.Kullanımı oldukça kolay.Cildi yoğun şekilde nemlendiriyor.Aslında bu ürün lavanta kokusuyla bebekler daha derin,rahat uyku uyusun diye üretilmiş ama sonuçta vücut yağı.Vücudu oldukça yoğun nemlendiriyor.Bende cildimi nemlendirmek için bu mis kokulu üründen yardım almaya karar verdim.Kokusu çok hoş,öyle lavanta kolonyası gibi yoğun ve keskin bir lavanta kokusu yok.Kullanım sonrası cildimi yoğun şekilde nemlendirdi.Cildime hafifçe parlaklık verdi.Havaların soğumasıyla birlikte pul pul dökülen cildim rahatladı.

Özellikle ıslak cilde uygulayın diye not düşmüşler ama ben yoğun şekilde kuruluk olan dirseklerime kuru olduğundada uyguluyorum.

12 yorum:

  1. Bende niveanın yağını kullanıyordum ama doğal badem özlü olduğu için vazgeçtim. Tüylenme yapmasından korktum ama bunu alabilirim teşekkürler yorumun için :)


    Bende yeni açtığım bloguma beklerimm:)))

    suslugunlugum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ooooooo aynı ben de öyle kuru ciltle uğraşıyordum kışın, bu çok yararlı bir yazı oldu benim için. teşekkürler=)

    YanıtlaSil

  3. @süslügünlüğüm;rica ederim cnm,seninde bloğun hayırlı olsun:)

    @mekila;rica ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  4. ben de kullanıyorum...cildime iyi geliyor :)

    bu arada bloğuma çekilişe beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
  5. Tatlim'in bebekliginde bu serinin losyon versiyonunu kullandim banyo sonrasi... Kokusu ozel benim icin, bu yuzden. :)
    Banyoda kullaninca kuvete sivaniyor bu yaglar. Hamileyken karnima uygulardim dusta, sonra da kuvet ovalardim. :))))

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır kullanmıyorum ama geçenlerde yeğenim kullanmak için aldı,şimdide yazısını okudum hayatımda eksikliğini bir kez daha hisettim ne yapmalıyım,almalıyım öyle değilmi

    YanıtlaSil
  7. bu tavsiye benim cok isime yarayacak cok ama cok saol hemen bgn almaya gidiyorum:)
    bu arada takibimdesin sen de edersen mutlu olurum :)
    sevgiler...

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Mis gibi kokuyor bu yağ.Şampuan kofresinin içinde çıkmıştı.Bayılıyorum kokusuna.Dirseklere sürülmesi ayrıca nem verecek ve çatlamasını önleyecektir.Canım katılmak istersen haydi çekmeceni göster mim'ime beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. @tannesi;cnm ben az miktarda sürüyorum,temizleme konusunda sıkıntı çekmedim henüz:))

    @demet;kesinlikle tavsiye ediyorum çok iyi bir ürün:)

    @pia mia;hemen geliyoruum:)

    @süslü ve pebe dünyam;evet kokusu harika,zmnım olursa mutlaka bakacağım mim'e cnm saol:)

    YanıtlaSil
  10. pembesi var bendee severek sürünüyorum bacaklArıma özellÜklerde çok ıyı gelıyoR ...

    YanıtlaSil