21 Kasım 2012 Çarşamba

Loreal elseve dökülme karşıtı bakım kremi

Elseve ürünlerini çok kullanmışımdır.Bu seferde dökülme karşıtı bakım kremini denedim.Bu aralar saçlarım dökülüp duruyor.Her taradığımda saç fırçasından bir avuç saç topluyorum.Bakım kremini saçımı şampuanlayıp duruladıktan sonra kullandım.Daha saçımı durularken saçlarım yumuşacık oldu.Tararkende büyük kolaklık sağladı.Saçlarım zaten dökülüyor birde röfleden yıprandığı için  her taramada ekstra olarak koparak dökülüyor.Bakım kremi bence dökülmeyi önlemedi.Yani kökten dökülen saçlarıma bir etkisi olmadı.Ancak koparak dökülmeleri yüksek oranda azalttı.Saçımı yumuşatıp tararken kolaylık sağladığı için sanırım koparak dökülme olmuyor.Ama kökten dökülen saçlar yine aynı miktarda.Saç fırçasından saçları toplarken bakıyorum uzun uzun kökten dökülmüş saçlar var.Ama yarıdan kopmuşlar yok :) kökten dökülmeye pek faydası yok ama daha çok koparak dökülme sorunu yaşayanlara iyi bir alternatif olacaktır.

11 yorum:

  1. Benim de saçlarım feci dökülüyor son bir kaç aydır. Ne yapsam bilemiyorum... :(

    YanıtlaSil
  2. Şampuan ve saç kremi konusunda çok dertliyim canım, bende de var o aşırı dökülme ama vaatlerini şöyle böyle yerine getiren pek ürün çıkmadı bu ara karşıma. Arayışa devam o zaman :(

    YanıtlaSil
  3. @tannesi;bende çözüm arıyorum cnm

    @sevda s.;aynen devam cnm

    YanıtlaSil
  4. Benimde aşırı biçimde saç dökülmesi problemim var malesef. Deenemeye değer bir ürünse alayım bari bende.

    YanıtlaSil
  5. kökten dökülmeye çözüm olmadı maalesef

    YanıtlaSil
  6. canım benimde saçlarım çok dökülüyüyordu ..bende şampuanımın içine evigen yani e vitamini ve bepanten iğneleri alıp kırdım..birde kan testi yaptırdım çinko eksikliğim varmış ilacada başlayınca şimdi dökülme yok denecek kadar az..
    şampuanların hiçbiri kökten dökülmelere fayda etmiyor canım..

    YanıtlaSil
  7. evt cnm şampuanın bir faydası yok bende anladım,evigen kullanıyordum bir ara yine başlayacağım:)

    YanıtlaSil
  8. kozmetikperisi sayfayı baştan sona inceliyorum da merakdan soruyorum. saç dökülmesi ve yıpranması var ise organix şampuan ve kremlerini neden kullanmıyorsun elseve ürünleride diğerleri gibi katkılı değil mi?

    YanıtlaSil
  9. Organix'te kullandım ama dökülme için pek bir sonuç alamadım.Hatta anna susanna serumları denedim biraz dökülmeyi durdurur gibi oldu ma tam olarak istediğim sonucu alamadım.Bir çok ürün katkılı evet,ama ben ürünleri değiştirip yenilerini denemeyi seviyorum açıkçası.Daha iyi bir ürün bulana kadar her ürünü bir yada iki şişe mutlaka deniyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil