9 Kasım 2012 Cuma

Rimmel little brown dress

Rimmel ojeleri ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz.Gerek hızlı kuruması,gerek geniş fırça uçları sayesinde kolay sürülmesi en sevdiğim ojelerden olmasına yetiyor.Ellerim neredeyse her daim suyla sık sık temas ettiği halde kolay soyulmuyor.Annemle benim en sevdiğim renk ise işte bu :)
Little brown dress şahane bir kahverengi.Özellikle kışın çok sık kullanıyoruz.Bu arada ojeyi alalı baya bir zaman oluyor ama hala bozulmadı.Flormar ojelerde yaşadığım çabuk bayatlama sorununu Rimmel'de pek yaşamıyorum.

14 yorum:

  1. bende rimmel'in 3 tane ojesi var. geçen bakarken 405 fierce cherry'nin kuruduğunu gördüm, diğerlerinde sorun yok :S neden bu kadar çabuk bozuldu acaba?

    YanıtlaSil
  2. Cnm Rimmel ojelerde hiç bir problem yaşamadım.Bazen standlarda ojeleri deneyip kapakları tam kapatmadan bırakanlar görüyorum.Aldığın ojeninde öyle bir geçmişi varsa yani biri deneyip açık bıraktıda görevli sonradan falan kapattıysa belki ondanda kurumuş olabilir.Aklıma gelen tek şey bu oldu.Çünkü bende 10'dan fazla rimmel oje var hiçbirinde kuruma olmadı.

    YanıtlaSil
  3. rimmel ojelerin kalitesi iyi ben de çok memnunum..

    YanıtlaSil
  4. Canım fotoğrafta bordo gibi çıkmış, ne güzel bir bordo tam kışlık diye okuyordum, kahve olduğunu yazmışsın.
    Biliyor musun, benim de 3-4 Rimmel ojem var ama hiçbirini daha denenemiştim. Daha doğrusu ilk Rimmel ojemi senin kına gecene gelirken sürdüm. Anısı var yani :)

    YanıtlaSil
  5. Belki ışık ayarından öyle çıkmıştır cnm ama bildiğin kahverengi:)Sende güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  6. süpermiş, artık benim için de flormar ojeden vazgeçmenin zamanı geliyor sanırım, denemem gereken çok güzel ojeler öğrendim sayenizde:)))

    YanıtlaSil
  7. Hi! I'm looking for mutual followers.
    shoppingepisodes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. fotoda bordo gibi çımış. demek kahve yakından bakmak lazım:) emeğine sağlı canım. rimmel ojeleri seviyorum bende

    YanıtlaSil
  9. iste en cok sevdigim ve kullandigim oje tonu bu :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. @pembe fiyonk;güzel çıkıyor rimmel ojeler,memnunum cnm:)

    @güzelgül;benimde:)

    YanıtlaSil
  11. rimmel ojelerine bende hayranım, hatta bloğumda da sık sık paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  12. aynen cnm ojeleri çok iyi gerçekten

    YanıtlaSil