10 Kasım 2012 Cumartesi

Schwarzkopf gliss

Bu aralar banyo rutinimde kullandığım süper ikili işte bunlar:)Schwarzkopf'un gliss serisi oldukça iyi.Kuru ve işlem görmüş saçların en büyük sorunu kuruluk ve süpürge sapı gibi tel tel görünmesidir.Bu seride ürünlerin içine sıvılaştırılmış keratin koyulmuş.Saçlarımı yıkadıktan sonra hem durulama aşamasında hem tararken çok rahat ettim.Röfle yaptırdıktan sonra en büyük sorunum tarama sırasında birbirine dolaşan saçları açmaya çalışmak oldu.Bu Şampuan,kremiyle beraber iyi çalışıyor ;)

Saçlarımı kuruttuktan sonra yumuşacık oldu.Biraz zaman geçip ilk andaki kabarıklığı sönünce parlaklık verdiğini gördüm.Ancak şampuan saçları çabuk yağlandırıyor.Saçları zaten yağlı olanlara hiç yaramayacaktır.Sabah yıkayıp akşam yağlandığını görebilirsiniz.Benim saçlarım çok kuru olduğu halde çabuk yağlandırdı.Tek olumsuz tarafı çabuk yağlandırması.

4 yorum:

  1. şampuanı saç diplerine uygulayın uçlarına doğru olan yerlere değdirmeyin, saç kreminide sadece uçlarına sürün birde böyle deneyin fazla yağlandırmaz ozaman.Birde bol kepçe almamak lazım

    YanıtlaSil
  2. Gliss in şampuanlarından bende oldukça memnununum birde durulanmayan spreyleri var onlarıda almanı tavsiye ederim saçlara çok güzel bir parlaklık veriyor aynı zamanda çok kolay taranmalarını sağlıyor :)

    YanıtlaSil
  3. hmmm bi deneyim o zmn bnde cnm bnmde sacımdaki sarım kısımlar kuru görününce cok sinir oluyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. @su;cnm zaten kremi asla diplere uygulamıyorum:)

    @mörvy;spreyleride deniycem cnm,aklımda:)

    @ayshenur;tavsiye ederim cnm dene mutlaka:)

    YanıtlaSil