27 Aralık 2012 Perşembe

Elidor nemlendirici bakım




Bu aralar saç ürünlerine kafayı taktım.Gerçi bu ürün çok önceden alınıp dolapta sırasını bekliyordu.Saç kremim bitince hemen denemeye başladım.Saçlarımı yıkadıktan sonra kullanıp duruladığım anda yumuşaklık hissettim.Saçlarımdaki dökülme ve tarama sırasında kopmalarından dolayı bir yıpranma var.bu sebeple saç kremi ve maskeleri bol bol kullanıyorum.Saçımı duruladıktan sonra tararken rahatlık sağladı ve koparak dökülme çok fazla olmadı.Ancak yinede bundan daha iyi sonuç aldığım ürünlerde olduğu için bitince başka ürün denemeyi düşünüyorum.


2 yorum:

  1. elidorun saçları çok döktüğünü duydumm , ben de bir dönem kullandım gerçi benim her türlü üründe döküldüğü için deneyimimi söyleyemicem ama bence farklı ürünlere de şans verilmeli.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil