15 Aralık 2012 Cumartesi

Essence Gold fever



Bu aralar yüzük parmağı tırnağına yapılan çeşitli nail art'lar yada renk değişiklikleri çok moda.Bazıları sadece yüzük parmağı tırnağına farlı renkte oje sürerek,kimi desen yada sim ekleyerek bu modaya uyum sağlıyor.Bende klasik görüntüden sıyrılıp tırnaklarımda ufak bir dokunuşla farklılık yaratmak için ojemin üzerine Essence Gold fever (121)simli oje uyguladım.Ojenin içindeki simler bolca altın renginin içine birazcık kırmızı sim dahil edilmiş şekilde.Simli oje,diğer tüm Essence ojeler gibi hızlı kuruma özelliğine sahip.Fırçası Essence'in yeni tasarladığı geniş uçlu fırçalardan.Bu sebeple sürerken kullanım kolaylığı sağlıyor.Ben sevdim,ya siz? :)







3 yorum:

  1. yeni favori ojelerimden biri bu..gold üstüne sürüyorum genelde..ışıltısı süper..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir oje, bende de var :)

    YanıtlaSil
  3. @nilgün;bende bayılıyorum şu sıralar:)

    @sevda s;güle güle kullan cnm bende çok beğendim:)

    YanıtlaSil