14 Aralık 2012 Cuma

Essence mıamı roller girl oje



Essence Miami roller girl koleksiyon'unda en sevdiğim parçalar allığı ve bu şahane ojesi oldu.Ojenin yapısı çok güzel.Tek kat sürüldüğünde dahi şişesindeki rengi tam olarak veriyor.Çok hızlı kuruyan bir yapısı olması kullanım açısından büyük kolaylık.Aynı kuruma hızını Rimmel ojelerde de görüyorum.Rimmel ojeleri çok sevdiğimi biliyorsunuz,ikinci sırada en sevdiğim ojeler ise Essence'te.Fotoğrafta ojeyi iki kat sürülmüş haliyle görüyorsunuz.Kalın iki kat sürdüğüm halde hızlı bir şekilde kurudu.Dayanıklılığı çok fazla değil maalesef.Flormar ojelerle aynı seviyede bir kalıcılığı var.Rengi ise şu sıralar bayıldığım bir ton :)

11 yorum:

  1. wowwwww cidden acayip güzel bişey! renk çağırıyo resmen:))) güzel seçim!

    YanıtlaSil
  2. işte benim rengim.her renk ojem vardır ama bir sürü fuşya ve tonları vardır.en sevdiğim renk.

    YanıtlaSil
  3. @aylin;aynen:)


    @melislicious;teşk.ler:)

    @burcu bayram;bende çok beğendim:)

    @bal böcükleri;bende çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir renk bu gerçekten, ben de çok seviyorum.
    Biçimli tırnaklarına da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. Bende bayılıyorum bu renge cnm:)teşk.ederim:)

    YanıtlaSil
  6. süper renk gercektennn! denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  7. Rengi ne kadar güzelmiş canım, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. numarası ne bu ojenin :)-

    YanıtlaSil