19 Aralık 2012 Çarşamba

Makyaj çantasında neler olmalı?

Makyaj çantasında olması gereken temel malzemeler var.Ben dört ayrı makyaj çantası kullanıyordum.Makyaj malzemeleri karışık halde durduğundan bir çok ürünü gözden kaçırıp kullanmıyordum.Nihayetinde bir çekmece içi düzenleyicisi alıp,büyük bir çekemeceye makyaj malzemelerini sınıflandırıp düzenledim.Ancak yinede yanımda bir makyaj çantası mutlaka taşıyorum.Gün içinde bozulan malyajımı tazelemek yada hiç makyaj yapmadan çıktıysam gittiğim yerde makyaj yapmak için gereken temel malzemeleri bu çantaya koyuyorum.Makyaja yeni başlayanlara yada makyaj çantamda neler olmalı sorusuna ve makyaja yeni başlayanlara cevap niteliğinde bir yazı...



İşte yanımda taşıdığım makyaj çantam.Bazen ekstra ürünleride yanıma almak istediğimde sığmadığından el çantamada bir kaç parça ürün koyuyorum.


Gelelim çantamda neler olduğuna.

-Ten rengine uygun bir fondöten

-Ten rengine uygun bir pudra

-Rimel

-Eye liner

-Siyah göz kalemi

-Allık

-Ruj

-Dudak parlatıcısı

-Kirpik kıvırıcısı

-Göz altı kapatıcısı

-Kaş kalemi.

Benim makyaj çantamda bulunan temel malzemeler bunlar.Ancak cildi fazla sorunlu,sivilci izleri olan bir cilt için ayrıca kapatıcı gerekebilir.Yani ihtiyaçlarınız doğrultusunda makyaj çantanızın içeriğini siz oluşturursunuz.Ben Günlük makyaj çantama far koymadım mesela çünkü allığımı kimi zaman far gibi kullanıyorum.Ama o günkü kıyafetinize uygun bir makyaj kombini yapmak isterseniz çantanıza far ve renkli göz kalemleri ekleyebilirsiniz.

5 yorum:

  1. mac in allıklarından ve göz farklarından çok memnunum doğrusu, güzel seçimler.

    YanıtlaSil
  2. @sema;bende çok beğeniyorum:)

    @elsanın dünyası;rica ederim:)

    YanıtlaSil
  3. bende hemen hemen aynı şeyleri taşıyorum cnm çantamda ama kirpik kıvırıcısı ve kaş kalemine ihtiyaç duymuyorum pek onun yerine far oluyor bende.

    YanıtlaSil
  4. Ara sira cantaya bende far ilave ediyorum cnm aslinda far olmadan makyaj tam anlamiyla tamamlanmiyor:)

    YanıtlaSil