6 Aralık 2012 Perşembe

Yeni saçlarım




Röfleden yanan saçlarımı biraz değişiklik olsun birazda koyu renk saç özlemimden boyatmaya karar verdim.İlk başta bakır-kahve olsun dedim.Kuaförde biraz daha vakit geçirince kuaförümün ısrarı üzerine bakır-kızıl olsun dedim.Neymiş efendim yok ten rengim ve göz rengime çok yakışırmış mış mış.Tamam ilk başta güzel oldu ama o kızıl yıkandıkça açıldı turuncu-kızıl oldu.Haydaa git bir daha boyat.Kafam kimyasal yuvası oldu çıktı.Bende bu akıp duran kızıl renkten bıkınca bir hafta olur olmaz kahveye boyattım.Kahve rengin fotoğrafları daha sonra gelecek.Alıştıra alıştıra olsun :P :)) ilk fotoğraf kızıl buyrun efendim 




13 yorum:

  1. Ilk boyandigi hali guzel bence. Ama aktikca nasil olmustur hayal edemiyorum. :)
    Kahve sacini da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. ilk hali güzeldide,akınca fena oldu cnm ya.

    YanıtlaSil
  3. ben son halini daha çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. cnm akmasaydı bende sevmiştim:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de sarıdan sıkılıp koyultsam mı diye düşünürüm ama sonra pişman olurum diye korkuyorum=)

    Senin bu saç rengin çok güzel olmuş bence;)

    YanıtlaSil
  6. cnm bende ilk öyle düşünmüştüm ama değişiklik iyi geliyor:)

    YanıtlaSil
  7. tatlım zaten avrupai bir tipin var eminim kızıl ile tam bir bomba olmuşsundur :) boyattığın kahverenginde umarım biraz kızıllık vardır :) bence sana açık renkler çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  8. kuaförler bildiklerini yapıyolar illa yaaa:))) ama çok yakışmış güle güle kullan! röfle devri yavaş yavaş kapanıyor sanki dimi, ben de uzun zaman sonra vazgeçtim 1 senedir kumral gibiyim:)))

    YanıtlaSil
  9. kahve rengini merakla bekliyorum.çünkü eminim sana bu renklerden cok daha fazla yakışmıştır :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Bence cok hos olmus bu renk, cok saglikli gostermis saclarini :)

    YanıtlaSil
  11. @lydia;saol cnm,ilk başta güzel durdu aktıkça kötüleşti :) kahvede var biraz kızıllık :)

    @melislicious;aynen cnm karışmasalar olmuyo,aklımı karıştırdı zaten:))) saçta koyu tonlar daha yaygın sanki.

    @pia mia;yarında kahve fotoğraflar geliyor cnm:)

    @asli han;saol cnm:)koyu renk daha iyi duruyor:)

    YanıtlaSil
  12. Rengi çok hoş olmuş ama ya kuaförün haklıymış. :]

    YanıtlaSil