26 Ocak 2013 Cumartesi

Alix avien eye liner




Neredeyse her makyajımda eye liner'ı mutlaka kullanırım.Bazen far uyguladıktan sonra,bazen ise sadece kapatıcı sürüp gözlerde yoğun rimel ve eye liner ile koyu bir ruj sürerek tamamlarım makyajımı.Yıllardır bir çok eye liner denedim.Ama bittikçe aldığım ve mutlaka yanımda bulundurduğum eye liner'ım Alix avien.


İnce uçlu ve fırçalı bir yapısı var.Bazılarına fırçalı eye liner kullanmak zor geliyor.Çizgiyi düzgün çekememekten yakınıyorlar.Eğer öyleyse tavsiyem keçeli kalem şeklindeli eye liner'lardan kullanmanız yönünde olacak.Ancak eli eye liner'a alışkın olanlar fırçalı eye liner'ın daha güzel göründüğü konusunda benimle aynı fikirdedirler diye düşünüyorum.Ürün kömür karası siyahlıkta yani gözleri ön plana çıkarıp belirginleştirmek için ideal.Bir kutu eye liner her gün kullanmama rağmen çok uzun süre gidiyor.Uygun fiyatlı olması avantajlarından bir diğeri.


Sürdükten kısa bir süre sonra kuruyor.Eye liner'ı sürdükten gözümü kapatıp kurumasını beklemiyorum bile.Sadece kullanırken fırçaya aldığınız miktara dikkat etmekte fayda var.Eğer eye liner'ın fazlasını fırçayı ürünün kenarına sürtüp atmazsanız gözünüze boca edebilirsiniz ve gözünüze kaçarsa eğer inanın feci derecede yakıyor.



6 yorum:

  1. Bende yeni bir eyeliner almayı düşünüyordum.
    Mutlaka alacağım :)
    Bu arada gözlerin çok güzel maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Eyeliner olmazsa olmazim suan max factor kullaniyorum ve memnunum keceli kalem tarzinda olan lorealin var daha denemedim ama sanki etkili olmazmis gibi geliyor

    YanıtlaSil
  3. max factor'de güzel ama ben alix avien'den çok memnunum

    YanıtlaSil
  4. Canım benim de ilk eyelinerım fırçalıydı elim alışıktır ve onun parlaklığını hiçbirşeye değişmem. Çok güzel sürmüşsün sen de. O güzel gözlere bir maşallah daha diyim :)

    YanıtlaSil
  5. Dimi cnm bende aynısını düşünüyorum keçelide o parlaklık ve kömür karası koyuluk olmuyor sanki.teşk.ederim cnm benimm:)

    YanıtlaSil