11 Ocak 2013 Cuma

Dalin bebek kolonyası



Son zamanlardaki favorim,çantamın yeni elemanı :)

Kokusuna bayılıyorum hakikaten fresh,rahatlatan bir kokusu var.Kalıcılığı bir kolonyadan beklentiniz kadar.Üç farklı kokusu var ben özellikle bunu seçtim.İçim ferahladı,güzel geldi.Spreyli olmasını da ayrıca sevdim.Dökmeli kolonyalaı pek sevmiyorum gereğindne fazla kullanıyorum her seferinde ama böyle spreyli olunca ihtiyacım kadarını alabiliyorum avucuma.Bu aralar hep çantamda benimle,sağa sola benle geliyor :)

13 yorum:

  1. böyle bebiş kolonyaları çok güzel oluyo bazen:))) eskiden johnsons baby kullanırdım buna da bi bakayım:P

    YanıtlaSil
  2. Evet guzel oluyolar tavsiye ederim dene:)

    YanıtlaSil
  3. sarısı da çok güzel, johnsons gibi keskin değil.

    YanıtlaSil
  4. Onuda deniyim tavsiyen icin teskler:)

    YanıtlaSil
  5. tavsiyen için tşkler

    YanıtlaSil
  6. Kokularını bilmiyorum canım, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  7. bende de bu vardı. yazın buzdolabında bekletip parfüm olarak kullandım. kalıcılığı az ama kokusu çok ferah. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. EvEt cnm cok kalici degil ama ferahlatiyo:)

    YanıtlaSil
  9. fiyatı ne kadardı acaba?

    YanıtlaSil
  10. gratis watsonsdan başka nerelerde bulabiliriz acaba bi bilginiz varmı

    YanıtlaSil