15 Ocak 2013 Salı

Essence clear&matt fondöten




Essence'ten denediğim ilk fondöten clear-matt oldu.Ürün orta seviyede kapatıcılık özelliğine sahip.Çok sorunlu-sivilceli ciltleri iyikamufle edeceğini düşünmüyorum.Ancak fazla sorunlu olmayan,yağlanmaya meyilli ve hatta yağlı ciltler için ise gayet uygun olacak bir ürün.

Ürünü sevdim diyebilirim ancak tek sevmediğim nokta içeriği oldu.Paraben çeşitleri ürünün içinde cirit atıyor maalesef.


Ürün hafifçe kalın dokulu,sürerken kremsi kıvamını hissediyorsunuz.Benim sadece t bölgem hafif yağlı ,fondöteni sürüp sabah çıktım akşama kadar t bölgemde yağlanma yoktu.Bu açıdan yağlı ciltlerin çok hoşuna gidecek bir fondöten diye düşünüyorum.Ancak yanak kısımlarımı ise biraz kuruttu gibi.Eğer kuru bir cilt yapınız varsa ürün uygun olmayacak ve cildinizi dahada kurutacaktır.


Bu ürünün cildime yedirilmiş hali.Ben Mac 187 no'lu fırça ile uyguladım.Ciltle bütünleşmesi fotoğraftanda anlaşılacağı üzere çok iyi.Maske gibi cilt yüzeyinde kalan fondötenleri sevmiyorum.Bu ürün ise ciltle iyi bütünleşmesi sayesinde beğenimi kazandı.


6 yorum:

  1. Benimde t bolgem yagli yanaklarim kurusun istemem dogrusu max factor kullandim yillarca ayni sorunu yasamistim

    YanıtlaSil
  2. Tüm cildi yağlı olanların kullanması daha iyi olur gibime geliyor

    YanıtlaSil
  3. benim de cildimi kuruttu ama o kadar ucuz bir ürünki kötü diyemiyorum:D

    YanıtlaSil
  4. Bana da uygun değilmiş canım, yanaklarım hemen pul pul oluyor bazı fondötenlerde :(

    YanıtlaSil
  5. benim cildim karma olmasına rağmen yanaklarımı iyice nemlendirmezsem sabahtan bu tarz fondötenle kuruma yapıyor yanak kısmında..

    YanıtlaSil
  6. @liu;cildin kuru yapıya sahipse dahada kurutur doğru

    @sevda s;evet cnm öyleyse uygun değildir

    @audrey;bende de t bölgesi yağlı ama yanak ve alın normal bende çok kuruluk yapmadı ama cildi kuru olanda yapar gibime geliyor

    YanıtlaSil