18 Ocak 2013 Cuma

Essence color changing lip balm




Essence'in dudak ürünlerindeki çeşitliliğini seviyorum.Bu seferde renk değiştiren lip balm var karşınızda.Sürdüğünüzde vücut ısınıza göre rengi değişen bir lip balm.Kendisi benim ens evdiğim koleksiyon olan miami roller girl'den.Hem renk verip hemde dudaklara bakım yapıyor.Kış aylarında renkli lip balm'ları seviyorum.Zaten dudaklarım kuruduğu için bir lip balm kullanmak zorunda kalıyorum bari üzerine rujlada uğraşmayayım renkte versin diyorsanız işte budur diyorum.Pratik ama işe yarar bir ürün.

10 yorum:

  1. bu ürünü ben kullanamadım maalesef..mora yakın bir renge dönüştü ben de...

    YanıtlaSil
  2. Acaba vücut ısın çokmu yüksek? soğuk havaalrda denedinmi merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o rengi görünce korkudan elimi sürmedim ama şu soğukta bir şans daha vereyim, merak ettim :)

      Sil
  3. aaa çok hoş ben neden göremedim bunu stantta =))fiyatı ne kadardı ki bende alayım hemen =))

    http://desenlioje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Fiyatını hatırlamıyorum maalesef

    YanıtlaSil
  5. Bunun rengi ne güzel öyle ya, çok tatlıymış güle güle kullan. Ben gratise gittiğimde standlar tamamen talan edilmiş oluyor. Benim şansım mı anlamadım.

    YanıtlaSil
  6. cok hos bir renk olmus :)

    YanıtlaSil
  7. @güzellik gerçekleri;teşk.ederim cnm:) ben rossman'daki gratis'te bütün standı tam dolu buldum birde rossmanlara bak cnm.

    @kitten;teşk.ler:)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu renk değiştiren ürünleri çok seviyorum. Dudak rengim koyu pembe olduğu için, genelde bende çok güzel bir renk alıyorlar. Sende de çok hoşuma gitti. Ben bu koleksiyon varken bilmiyordum bu ürünün renk değiştirdiğini... :)

    YanıtlaSil
  9. Bende seviyorum bu tarz ürünleri,sende daha koyu oluyordur sanırım?Bende de biraz daha koyu dursa daha iyi olabilir:)

    YanıtlaSil