19 Ocak 2013 Cumartesi

Essence glossy+lipbalm



Bu sene makyaj trend'lerindne biri dudağa bakım yapan ürünlerin yelpazelerini genişletmiş olmaları.Yani artık sadece krem formatındaki lip balm'lar yerine renk veren,parlatan hatta dudağın kendi ısısına göre renk değiştiren lip balm'lar moda.Essence'te yenilik ve trendleri yakından takip eden bir marka.Zaten Essence ürünlerini sevmemin bir nedeni ucuz fiyata kaliteli ürün satmaları olduğu kadar dünya trendlerini yakında takip edip ürün yelpazelerinide sürekli yenilemeleri.Bu üründe dudağa hem bakım yapıp yumuşatan,hemde parlaklıkla beraber renk veren bir lip balm+gloss.Böyle ikisi birarada ürünler güzel oluyor.Bu arada fotoğraftaki lip gloss'un arkasındaki taç,gelinlik tacım:) 



Ürün kesik uçlu başlığıyla sürüyor.Bu lipgloss+lip balm'a bayıldım çok seviyorum ama sürme konusunda sırf bu başlığı yüzünden sıkıntı yaşıyorum çünkü biraz sert ve ürünü güzel dağıtmıyor.Acelem varsa dudaklarımla yedirip çıkıyorum ama vaktim varsa fırçayla dağıtıyorum mecburen.Keşke tüpte fırçalı üretselermiş.Ürün kuru dudakları nemlendiriyor.Oldukça kalıcı bir parlatıcı var,meyveli kokusu ise gayet hoş.



Rengi ise fotoğraftaki gibi ben çok severek kullanıyorum,tavsiye edilir;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder