22 Ocak 2013 Salı

Essence kapatıcı


Elimdeki tüm Essence ürünlerinin yazılarını bitirdim,buda şimdilik sonuncusuydu.
Essence ürünlerinin kalitesi fiyatlarına oranla çok iyi.Bir kaç ürünü hariç geri kalan herşeyini çok seviyorum diyebilirim.Bu seferde kapatıcısını denedim.Bir süredir kullanıyorumki daha net yorumlar yapabilmem için fikir sahibi olabileyim.Kapatıcı özelliği ortanın üzerinde.Çok yoğun göz altı morlukları yoksa kesinlikle işe yarayacaktır.Ancak çok koyu halkalarını orta seviyede kapatır diye düşünüyorum.Ürün su bazlı gibi,ince bir dokusu var.Bu sebeple ince çizgilere fazla dolma yapmıyor.Bu özelliğini çok sevdim çünkü genelde fiyatı uygun kapatıcılarda en belirgin ortak nokta kalın dokulu olması ve çizgilere fazlaca dolarak çıldırtmaları.Ancak bu ürün ince dokusuyla benden geçer not aldı.


Göz altımda duruşu fotoğraftaki gibi.Bende zaten fazla koyu halka vs olmadığı için ihtiyacımı karşılayan bir ürün oldu.Ciltle bütünleşmeside gayet güzel,maske efektli bir görüntüsü yok.Ürünü göz altı yerine cilt üzerindeki sivilce vs izleri kapatmak için kullanacaksanız çok fazla bir beklentiniz olmamalı,dediğim gibi daha çok fazla sorunlu olmayan ciltlerin yararına olacak bir ürün.Sivilce yada izleri orta seviyede kapatıyor.

7 yorum:

  1. Güzel gözlüm, ben de aşırı kapatıcıları sevmiyorum zaten. Elimdekiler bitince deneyeyim ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Canımın içi fıstığım:) tavsiye ederim fiyatına oranlar iyi bir ürün.

    YanıtlaSil
  3. orta derecenin üzerinde kapatıyorsa iyiymiş denenebilir..

    YanıtlaSil
  4. evet cnm göz altı çok mor olmayan biri için ihtiyacı karşılayabilcek bir ürün.

    YanıtlaSil
  5. Paylasim icin tesekkurler bende boyle bir urun alcaktim:) bende beklerim omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim,yardımcı olduysam ne mutlu:)

    YanıtlaSil
  7. floor marın kapatıcısını kullanıyorum ben. o da çok güzel tavsiye ederim. Selamlar Sevgiler Azerbaycandan

    YanıtlaSil