17 Ocak 2013 Perşembe

Flormar 313



Siyah ojelerin kralı flormar 313,en sevdiğim renklerden biri.Gerçi siyah renk olarak kabul edilmiyor ama başka şekilde nasıl tanımlayabiliriz bilmiyorum:) Özellikle siyah buğulu göz makyajlarına çok yakıştırıyorum bu ojeyi ama renkli kombinlerle de çok şık durur.Flormar'ın biraz çabuk bozulan bir yapısı var malum.Oje uzun süre tırnakta durmuyor,bir iki gün içinde tınark uçlarından soyulmalar mutlaka oluyor.Bunun için oje kurutucu ürünlerden destek alıyorum.Bu tarz ürünler ojelerin tırnaktaki ömrünü biraz daha uzatıyor.

8 yorum:

  1. oje güzel:)ama mat değil sanki güle güle kullanın omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. koyu renk ojelere bayılan ve sıklıkla kullanan biri olarak flormarın ojelerinin tırnakları ve parmakları çok boyadığını düşünüyorum. alt seffaf oje ile zemini boyasamda çok kirli bi görüntü yaratıyor. son 3 yıldır pastel kullanıyorum ve aralarında çok ciddi kalite farkı var. bozulma problemi yaşamadığım ilk günkü yapısını aylarca koruduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. aklında bulunsun.

    YanıtlaSil
  3. Biliyorum cnm genel anlamda pastel'i daha çok beğeniyorum ama ben flormar'da zemin olarak şeffaf oje sürünce leke sorunu yaşamıyorum.Flormar'la tek sorunumuz uçlardan çabuk açılması:)

    YanıtlaSil
  4. iyikide diil zaten mat siyah hoş durmaz, koyu renkler bence azcık parlamalı ki hoş bir görüntü çıksın , kışın koyu renk ojeler kullanmaya bayılıyorumm ;)

    YanıtlaSil
  5. Bende öyle düşünüyorum cnm:)

    YanıtlaSil
  6. Tırnak yapın cok guzel sıyahta süper durmus. Banada beklerim cnm:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil