23 Ocak 2013 Çarşamba

Kim kardashian makyajı


Kim Kardashian makyajlarıyla göz dolduran ünlülerden.Çoğu zaman kendisini hep aynı tarzda makyajlarla görüyoruz.Sanırım kendi tarzını korumak adını böyle bir şey yapıyor.Yada daha ''renkli'' bir makyajı kendine yakıştırmıyorda olabilir.Bence şu anki makyajı kendisini gayet hoş gösteriyor.Gözlerinde yoğunlaşan makyajında görmeye alışkın olduğumuz takma kirpikleri yada ipek kirpikleri hep var.Göz kapaklarında smokey eye yada koyu tonlarda farlar ve bolca siyah kalem kullanıyor.Yanaklarda ise bronz tonda ,nadiren ise bronzla pembe karışımı tonlarda allıklar var.Dudakları için kullandığı rujların rengi ise makyajında değişmeyen tek unsur sanki.Hep nude tonlarda rujlar var.Bir kaç özel gün fotoğrafında kırmızı rujlu makyajına rastladım ama milyonlarca fotoğrafı arasında tek tük kalmışlardı.Bana göre Kim Kardashian çok güzel bir kadın değil yalnızca kendini nasıl en iyi haliyle gösterebileceğini iyi biliyor.Şimdi sözü fazla uzatmadan sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.



6 yorum:

  1. makyajı iyi taşıyan kadınlardan di mi bence de pericim , kesinlikle haklısın..
    2.fotodaki laci makyajını beğendim ben gerçi kirpikler yoğun olunca göz makyajlarını hep beğenirim ben :D

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum bunun makyajına ve bir de tuhaf ama aksanına..

    YanıtlaSil
  3. Kendisinde tek sevdiğim şey makyajı zaten :) Bir de çok güzel olmasa da makyaj yapmaya çok uygun yüzü özellikle de gözleri var.

    YanıtlaSil
  4. Kendi twitterında bir kontür fotoğrafını paylaşmıştı şaşırıp kaldım adeta yüzünü yeniden çiziyorlar. Makyajsız haliyle hiç alakası yok ama makyözünün eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. @serap tan;Aynen cnm çok iyi taşıyor:)

    @audrey;makyajları süper gerçekten

    @sevda s;Gözleri çok belirgin birde profesyonel makyajla çok hoş oluyor:)

    @güzellik gerçekleri;görmemiştim o fotoğrafı bende bakayım:)

    YanıtlaSil
  6. makyajını beğeniyorum ama kıyafetlerinin basitliği göz zevkimi bozuyor :/

    YanıtlaSil