24 Ocak 2013 Perşembe

Make up forever-moulin rouge



Make up forever ürünleri Türkiye'ye geldiğinden beri makyaj severlerin gündeminde.Daha önce göz altı kapatıcısını denemiştim.Şimdi ise gloss'una geldi sıra.Moulin Rouge ismiyle tıpkı ismine uygun bir renk :) Tüpte oldukça canlı bir kırmızı renk görünüyor ancak dudakta şefaflaşıp,rengi hafifliyor.



Benim dudaklarımın doğal hali de kırmıya oldukça yakın bir renk olduğu için bende duruşu böyle.Ancak dudakları pembemsi tonlarda olanlarda daha açık renkte duracaktır.Gloss'un oldukça koyu kıvamlı bir ürün.Dudakta uzun süre kalıyor.Bir şey yiyip içtikten sonra bile hafiflesede hala dudaklarımda duruyordu.Çok bir günde dudaklarım çok kuru bir haldeyken denedim ve hemen dudaklarımı yumuşattı.

7 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, çok güzelmiş rengi :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor kalıcılığı ve dudakları yumuşatması da çok iyi güzel günler kullan :)

    YanıtlaSil
  3. @sevda s;teşk.ederim cnm:)

    @boşnak kızı;teşk.ler cnm :)

    YanıtlaSil
  4. rengi çok güzelmiş canım iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. ben de doğal hali ile vişne dudak olan kızları hep cok begenmısıımdır desene "serap senın perin de öyle işte bak :))"
    canım perime cok yakısms tabiki de! vişne dudaklı perim benim!

    YanıtlaSil