23 Ocak 2013 Çarşamba

Nail sticker'ı-nailish




Nal art'lara oldukça meraklıyım ama fırçayla yada kalemle bu kadar minimal bir alanda çokta güzel sonuçlar alamıyorum maalesef.Benim gibi hem eli yatkın olmayanlara hemde zamandan tasarruf etmek isteyenlere tavsiye edebileceğim şahane nail sticker'lar var.Ben ürünü Gratis'ten aldım.Gayet kaliteli bir sticker.Fiyatı çok uygun.Bir jelatin üzerinde birbiriyle uyumlu farklı şekil ve desenlerde sticker'lar var.Kullanımı ise son derece basit.Önce tırnağıma baz olmasını istediğim ojeyi sürüp kurumasını bekliyorum.Sonra ise jelatinden istediğim sticker'ı hafifçe kaldırıp tırnağıma yapıştırıyorum.Ürün zaten kendinden yapışkanlı bu sebeple kolayca tırnağa tutunuyor.Sonrasında ise tırnakta düz bir zemin oluşturmak için stciker'ın üzerinden şefaf ojeyle geçiyoruz ve ta-taaamm işte hazır:)

4 yorum:

  1. bu tırnak stickerlarını koyu renk ojelere daha çok yakıştırıyorum daha belirgin oluyorlar ama seninkie çok zarih durmuş canım..

    YanıtlaSil
  2. Teşk.ederim cnm:) koyu renklerde de çok şık duruyor doğru söylüyorsun

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ben bu stickerlara canım çok guzel durmus tırnaklarında..

    YanıtlaSil