14 Ocak 2013 Pazartesi

Sephora indiriminden naklen

Sephora'dan naklen bildiyorum kızlar,indirim tam gaz devam ediyor.Ancak bu sefer burada bir gariplik var sanki.Geçen yıllardaki Sephora indirimlerinde standlar talan edilmiş olurdu.Aradığım hiç bir şeyi bulamazdım, ya istediğim ürün kalmazdı yada istediğim rengi.Bu sefer standlar alabildiğine dolu.Herşeyden çifter çifter var.İşte standların son durumu...





Ojelerin fiyatları 3 tl'ye düşmüş,kalemler 5 ve 10 tl aralığında.



Minerak pudra ve normal pudralar 15 tl.Görüldüğü gibi bütün standlar oldukça dolu.





Dikkatimi çeken parça ise üst fotoğrafta gördüğünüz set oldu .Baya inceledim,elimde evirdim çevirdim.Alsammı almasammı diye düşündüm ama çok fazla makyaj ürünüm var diye almaktan vazgeçtim.Elimdekiler bittikten sonra almaya karar verdim.



İşte setin içindekiler,kapaktaki makyajları yapabilmek için gereken tüm ürünler içinde.Fırçalarına kadar koyulmuş olması güzel.

20 yorum:

  1. ayyyy süper fiyatlar yaaa!!! maalesef Eskişehir'de yok yararlanamıyoruz indirimden:(((

    YanıtlaSil
  2. Hangi sephora burasi? Mesela benim gittigimde bu kadar detayli bir oje standi yoktu.. Hepsi kafalarina gore takilmislar anlasilan

    YanıtlaSil
  3. @melislicious;üzüldüm :(fiyatlar çok iyş gerçekten

    @audrey;taksim demirören avm içindeki sephora

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ojeler kesinlikle yoktu palladiumda bütün sephoraları gezicez anlaşılan tek tek ne var diye

      Sil
    2. taksim'dekine bak istersen herşeyden bol bol vardı

      Sil
  4. Canım, o ürün bolluğu senin gittiğin Sephora'dan, şanslısın yani :) Ben henüz gitmedim, gidersem kendimi tutamam diye korkuyorum. Sette çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Gitsem mi diye düşündüm şimdi, pudram da bitmek üzere onlarda indirimde sanırım :/ Ahhhhh, geeel al beni diyor =)

    YanıtlaSil
  6. @sevda s.;Evet cnm bende çok beğendim seti ama tutuyorum kendimi almayacağımm:))

    @ilke izmirli;İhtiyacın varsa bu indirimi kaçırma derim:)

    YanıtlaSil
  7. Eski indirimlere göre çok sönük buldum ben :/ Eskiden Too Faced, Stila gibi başka markalarında setleri oluyordu ne güzel :(

    YanıtlaSil
  8. Valla bu seti beğendim, fiyatını hatırlıyon mu?

    YanıtlaSil
  9. @makyajblogum;banada öyle geldi cnm gerçi başka markalarda yine indirimler vardı.

    @luna;yalnış hatırlamıyorsam 125tl

    YanıtlaSil
  10. oha, resmen semt pazarına dönmüş sephora yaa.. transparan pudrasını ben 2 katı fiyata almıştımü 15 liraya düşmüş :/ ama çok güzel çıktı.

    YanıtlaSil
  11. Semt pazarımı bu yine iyi hali geçen seferki indirimde görmen lazımdı:)) fiyatlar süper tabii

    YanıtlaSil
  12. canım bu ne guzel bır haber :)))demekki hafta sonu sephora yolları gorundu bana :))

    YanıtlaSil
  13. Çok uygunmuş fyatları ama burda o mağaza yok sanırım hiç görmedim

    YanıtlaSil
  14. Oje standına bittim resmen:)

    YanıtlaSil
  15. @bak bu harika;evet fiyatlar süper yararlanabilsen güzel olurdu:)

    @hilal x;aynenn:)

    YanıtlaSil
  16. Bende iki sephora gezdim ankara da.birinde doğru dürüst bir şey yoktu.Diğeri fena değildi ama sizin gezdiğiniz en iyisiymiş.Yeni açtığım bloğuma beklerim
    makyaj kelebeği blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Çoğu yerde bir şey kalmamış maalesef

    YanıtlaSil