29 Ocak 2013 Salı

Yeni saçlarım



Saçlarımı en son kızıl-kahve tonlarına boyatmıştım.Kızıl renk akınca iyice bakır rengine döndü ve bu sefer kahveye geçtim.Renk yıkandıkça aktı ve son hali üst fotoğrafta olduğu gibiydi.Bende bu rengi alt fotoğraftaki renge döndürmek için bir kutu boya aldım ve başladım boyamaya.




Boya kutusunun içinden çıkan tarife uygun şekilde karışımı yaptım ve saçlarımı boyadım.Bu arada boya o kadar kötü ve keskin kokuyorki arada sırada banyodan çıkıp bir nefes alıp geri döndüm.

Boyama işleminden sonra yarım saat boyanın saçlarıma nüfuz etmesini bekledim.Yarım saat süre sona erince saçlarımı iyice yıkayıp yine boya kutusunun içinden çıkan renk koruyucu saç kremiyle bakımınıda yapıp tekrar duruladım.


Tüm bu işlemlerden sonra saçlarımı kuruttum ve ortaya çıkan üstteki fotoğrafta olduğu gibi.Birincisi kutudaki renkle saçımdaki rengin uzaktan yakından alakası yok.Neden böyle oldu anlamadım.Kısaca saçınızı kendiniz boyayacağınız zaman kutudaki renge aldanmayın.Boya sırasında boyanın rengi kadar kendi saç renginizle o boya karıştığında ortaya çıkacak rengi tahmin etmekte önemli sanırım.Genel olarak renk beni rahatsız etmedi.Hatta hiçte fena durmadı diyebilirim ama kutuda renge yakın bir şey çıksa en azından daha iyi olabilirdi.


Parlak ışıkta saçlarımın rengi aynen bu şekilde yine bir kızıllık var.Buda akınca bakıra dönerse tekrar kuaförün yolunu tutup kalıcı bir çözüm bulma yoluna gideceğim.

13 yorum:

  1. Aslında dediğin gibi güzel bir renk olmuş ancak kutudaki nerede bu nerede. Tabi kutunun üstündekine aldanmamak lazım ama Loreal'in bu serisi genel olarak böyle. Ben de dore kahvenin biraz daha açığı olan saçıma dip boya yapmak için aynı serinin şu http://www.loreal-paris.es/img/l10n/products/305x262/recital-preference-5-43-kenya.jpg rengini aldım. Hatta biraz korktum dipler çok turuncu olur diye. Saçımı bi yıkadım resmen kestane! İşin garibi kutudakiyle alakası olmasa da güzel renkler çıkıyor. Bu rengi daha çok sevdim mesela. Saçlarım ciddi anlamda parlamaya başladı,bu boyayla alakası olabilir açıkçası. Umarım sen de benim gibi memnun kalırsın 'kutudakiyle alakasız' renkten :) Çok fazla akmadı benimki bu arada. Geçmiş mi olsun hayırlı mı olsun? :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Biraz kızıllık var ama rengi çok hoş olmuş. Birkaç kere yıkadıktan sonra tam rengi çıkar diye düşünüyorum. Biraz akma ve açılma olacaktır mutlaka..

    YanıtlaSil
  3. Evet boyaların altındaki renk çok önemli her ne kadar saçımı hiç boyatmamış olsam da annem ablam falan onların saçlarını boyuyorum. Açık tonlar genelde altında daha koyu bir renk varsa rengi tutturmuyor ortaya daha farklı tonlar çıkıyor. Ciddi bir değişiklik için kuaföre gidip önce saçı açtırmak şart. :] Ama bence senin saç tonun hoş olmuş. :] Zaten daha rengi açar onun. :]

    YanıtlaSil
  4. @zenovski;evet cnm katılıyorum kutuda renkten bağımsız bir şey çıktı ama hiçte fena değil:)hayırlı olsun diyebiliriz:))

    @kybele renkleri;teşk.ederim cnm,bende öyle düşüüyorum bir iki yıkama sonra akınca tam rengi çıkar sanırım.

    @burcu bayram;evet cnm alttaki renge göre değişiyor,teşk ederim:)

    YanıtlaSil
  5. ben rengi beğendim canımm saçların da maşallah parıldıyor :) sana yakıştığını düşünüyorum :) güle güle kullan yeni rengini :)

    YanıtlaSil
  6. Canım kutudaki renk bir harikaymış. Saçta kızıllık-bakırlık varsa kuaförler bile saçı açıp boyamak istiyorlar çünkü bakırın üstüne kahve tonları tutmuyor maalesef.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba perim saclarin balyajli gibi cok hos ama boya ile fark yok nefes alamadin dedin ya o kadar pahali bir boyada bunlar nefen oluyor anlamiyorum banada oldu marka marka degisiyor ben palette karar kildim hem uygun hemde tutuyor canim boya yabanci okuyamadim icersinde yada basinda kullu yaxanlar saca sogan kabugu rrngi veriyor artik kullu sari degil bal rengi aliyorum

    YanıtlaSil
  8. Kutudaki ile alakasız ama ben sevdim sonucu... Gerçi boyamadan önceki halini de sevmiştim! :)

    YanıtlaSil
  9. saçlarınız güzel olmuş:)güle güle kullanın
    bende beklerim omurinandi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  10. @mavii;teşk.ederim cnm,evet çok yoğun bir koku oldu bende anlam veremedim.Bende deniyim palette:)

    @tannesi;banada fena gelmedi,teşk.ederim cnm:)

    @ömür inandı;teşk.ederim:)

    YanıtlaSil
  11. cnmmmmmmm valla süper olmuşş!!! güle güle kullan, hatta okadar çok beğendim ki ben de buaralar saçımı boyuycam sanırım bu rengi alıcam. Buarada köpük boya değil dimi bu bu seriyi hiç denemedim en son köpük boyayı denedim çok kötü oldu saçım hemen aktı

    YanıtlaSil
  12. @melislicious;Teşk.ederim cnm:) yalnız kutudaki renkle aynı çıkmıyor haberin olsun kendi saçının rengide önemli.

    YanıtlaSil
  13. Açılmamış bir saç üzerinde bu rengin çıkması çok normal. Ayrıca her zaman kutu üzerindeki acık zemin değil, koyu gölgelerin rengi tutar eğer saç zemininiz aldığınız renkten koyu ise.

    YanıtlaSil