23 Şubat 2013 Cumartesi

Camilla coelho makyajları



Hepimizin makyajlarını çok sevdiği,ilham aldığı birileri vardır.Benim makyaj guru'm ise Camilla coelho.You tube'da kendi kanalında izlediğim bir çok makyajına hayranım.


Hatta nişan makyajımı kendim yapmaya karar verdiğimde yine onun video'larından birinden esinlenerek bir makyaj yapmıştım.






Yaptığı makyajların bazıları oldukça abartılı ancak simden hiç hoşlanmayan benim gibi bir bünyeyi bile sim'in aslında o kadarda kötü durmadığına ikna etti.



Sizinde ilham aldığınız makyaj guru'larınız varmı? 



21 yorum:

  1. Baştan 3. makyajı çok beğendim. Değişik renklerden korkmayan bir tarzı var. Bunu not ettim, diğer makyajlarına da bakacağım. Teşekkürler kozmetik perisi :))

    YanıtlaSil
  2. valla güzel makyajlar, ben abartılı makyajı hiç sevmem ama bununkiler çok güzelmiş. Buarada ilk önce Kim Kardashian sandım onu kii değilmiş neyse ki daha güzelmiş bu hatun:)))

    YanıtlaSil
  3. Bende abartılı makyaj pek sevmem ama sayesinde bu tarz hoşuma gider oldu:)

    YanıtlaSil
  4. Hatun güzel. Bu tarz iddialı renkler herkese yakışmaz ama ona yakışmış. Sanırım bunda kemik yapısının ve yüz hatlarının güzelliğinin de etkisi var

    YanıtlaSil
  5. Benim sürekli takip ettiğim isim Tanya Burr. Özellikle ünlü makyajlarına ve anlatış tarzına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  6. Daha önce duymamıştım,bakacağım teşk.ler:)

    YanıtlaSil
  7. Cnm benim ki de Michelle Phan! özellkile tim burton filmlerini seviyorsan kesinlikle bir göz at derim. ama camilla da çok tatlı, ingilizce kanalını takip ediyorum ve aksanına bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Michelle phan makyaj guru'larının kraliçesi zaten:)) aynen ingilizce aksanı çok sevimli:)

    YanıtlaSil
  9. Ben en cok LisaEldridge'i seviyorum gurulardan. Gerci guru degil profesyonel makyöz zaten :-)

    YanıtlaSil
  10. Lisa eldidge'i bende çok beğeniyorum cnm:)

    YanıtlaSil
  11. harika yapmış yaa bayıldımm özellikle baştan 3, ve son resim müthiş gerçekten ilham alınası :))

    YanıtlaSil
  12. 3 ve 6. olanları beğendim. paylaşımın için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  13. onu bilmiyorum bakacağım,teşk.ler:)

    YanıtlaSil
  14. son resim hoşuma gitti cnm makyajın gücünü küçümsememek lazım zaten ama göz yapısını acayip değiştirdiğini birkez daha anladım..

    YanıtlaSil
  15. Makyaj kişiyi çok değiştiriyor gerçekten cnm :)

    YanıtlaSil
  16. kesinlikle katılıyorum bu kadının makyaja hayranımmm adı camila değil mi

    YanıtlaSil