24 Şubat 2013 Pazar

Charlize theron makyajları




Güzelliğiyle büyüleyen ünlüler arasında makyajını en beğendiklerimden biri de Charlize theron.Genellikle nude makyajları tercih ediyor.



Her daim nude tonlarda makyajlarla görmeye alışık olsakta zaman zaman kırmızı halıda iddialı bir ''kırmızı ruj makyajı'' ile de karşımıza çıkabiliyor.



Günlük hayatta ise hiç makyaj yapmamış gibi görünen doğal tonlarda uygulanmış renkler kullanıyor.



Far rengi olarak çoğu zaman göz rengine çok yakışan kahverengini kullandığını fark ettim.


Ne kadar zarif değilmi?

14 yorum:

  1. charlize theron benim için dünyanın en güzel kadınlarından biri :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Makyajlar çok güzel gerçekten, sadece makyajlar değil tabi, bir bütün olarak çok beğeniyorum kendisini:)

    takipçinizim.

    Benimkine de bakmak isterseniz çok sevinirim, yeni açtım daha bir çok eksiği de var ama umarım kısa zamanda tamamlayabilirim

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. O halde bloğun hayırlı olsun:) bakıyorum şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. gerçektende çok zarif biçok güzel kadın var ama zariflik başka bişey çok asil bir bayan....
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Aynı şekilde düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  6. sarışın olmasına rağmen yüzünü hiç soluk göstermemiş çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  7. Başkasında olsa belki bu kadar yakışmazdı,charlize theron'un kendi güzelliğindendir belki:)

    YanıtlaSil
  8. Bence en güzel kadın kendisi... Şöyle zarif makyajları öğrenemeyecek bizim makyözler:)

    YanıtlaSil
  9. Aynı fikirdeyim,makyöze makyaj yaptırırken özellikle belirtmek gerekiyor yoksa abartının sınırlarını zorlayan makyözler çok:))

    YanıtlaSil
  10. Very nice pics!!!! You wanna follow each other ?
    www.olivains.com

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş gerçekten.İlk resimdeki aydınlatıcı nasılda güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  12. Herkese de aynı prüzsüzlükte durmasa da bayılıyorum nude ton makyajlara ..bu yaz da tercih edilecek bir makyaj tonu olacak bence :)

    YanıtlaSil
  13. @makyaj kelebeği;dimii bende çok beğendim:)

    @elidaa;bana görede öyle cnm,modası geçmez nude makyajın:)

    YanıtlaSil