25 Şubat 2013 Pazartesi

El ve ayak bakım eldivenleri



El ve ayak bakımı için bazı zamanlar eldiven ve çoraplardan yardım alıyorum.Bakım için özel üretilmiş eldiven ve çoraplar bir çok markada var.Daha önce Watsons'tan almıştım ancak eldiven çoraplar incelip kullanılmaz hale gelince tekrar Watsons'a gittim ve uzunca bir süre gidip bakmama rağmen eldiven ve çorapları bulamamıştım.Rossman'a girdiğimde tesadüfen bulunca stok yapıp fazladan aldım.



Eldivenleri kullanmadan önce el ve ayakları güzelce yıkayıp kuruluyoruz.Nemlendirmesi yoğun bir el ve ayak kremini iyice uyguladıktan sonra eldiven ve çorapları giyip bir kaç saat bekletiyoruz.Eldiven ve çorapları çıkardığımızda yumuşak elleriz ve ayaklarız oluyor.El ve ayaklarınız ihtiyacına,kuruluğuna göre gece giyip o şekilde uyuyup sabaha kadar bekleterek daha iyi bir sonuçta alabilirsiniz.Bunu haftada bir kez bile uygulamak çok iyi geliyor.

5 yorum:

  1. ayaklar neyse de elimi tutamıyorum ben uzun süre eldivenin içinde çok sıkılıyorum..:-((

    YanıtlaSil
  2. evet rahatsız olabilirsin cnm ama bir saat bile tutsan etkili oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. Denemek lazım, kadınlar günü alışveriş listeme ekleyeyim ben de bunlardan o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. pekifiyatı nedir anasıl satın alabilirz

    YanıtlaSil
  5. rossmanndan almış arkadaş yukarıda yazıyormuş

    YanıtlaSil