13 Şubat 2013 Çarşamba

Essence göz kalemi



Essence'in göz kalemlerinden çok memnunum.Hem uzun süreli gözde kalmaları hem akmamaları sayesinde sık sık bu kalemlerden alır oldum.Ürün asansörlü yapıda.Buda kullanım açısından rahatlık sağlıyor.Hafif simli bir yapısı var.




Ürünün isminden de anlaşılacağı üzere uzuuun süreli bir etkisi mevcut.Hatta öyleki alttaki görselde rengini göstermek amacıyla elime sürdüm.Daha sonra ellerimi sabunlayıp yıkamam rağmen kalem banamısın diyor çıkmıyor.Resmen elimi çitiledim:))Tabii bunu yapmak yerine makyaj temizleyici kullansam bu kadar uğraşmazdım oda ayrı.Ama ürün suyada dayanıklı.



Yağlı göz kapakları olup bir türlü akmayan göz kalemi bulamayanlar için çok iyi bir alternatif olacaktır.

9 yorum:

  1. Valla ben o gruptanım yağlı bir cildim var o yüzdende gün sonunda akma olmasa bile bir ağırlık ve rahatsızlık oluyor gözümde mac den almıştım buna benzer bir kalem çok memnunum ama renk seçenekleri için essence ı tercih edebilirim ..teşekkürler bilgilendirme için ;)

    YanıtlaSil
  2. Essencein kalemleri çok başarılı gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. evet bende çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Essenceden hiç göz kalemi almadım en kısa zamanda denemek istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. @sevda s.;tavsiye ederim çok iyi kalemler cnm:)

    YanıtlaSil
  6. bende kalıcı göz kalemi bulamıyordum, ilk fırsatta alıcam :))

    YanıtlaSil
  7. Iyi bir urun cnm kaliciligi fazla:)

    YanıtlaSil
  8. Rengi cok güzelmiş. Ben de yeşilini kullanıyorum ve cok memnunum fiyatına göre de cok basarılı bence :)

    YanıtlaSil