10 Şubat 2013 Pazar

Essence kiss care love



Essence'in dudak bakım kremi+renklendirici ürünlerini çok seviyorum.Kiss care love lip balm dudakları nemlendirip bakımını yaparken içindeki hafif ışıltılarla dudaklara parlaklık veriyor.Hafif ve doğal bir rengi var.



Soğuk havalarda rujdan daha çok hep bu tarz ürünlere gidiyor elim.Dudaklar çatlayınca sürülen ruj ne kadar iyi olsada kötü duruyor,yol yol oluyor dudakta.Bu sebeple kurumuş dudaklarda hem renk veren hemde koruyup nemlendirmesini sağlayan ürünler doğru tercih.

9 yorum:

  1. Ben de soguk havalarda daha cok nemlendirici dudak balsamlarina dönüyorum. Ruj kis mevsiminde dudaklarimi kurutuyor. Güle güle kullan :-)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir ürünmüş benim hiç dikkatimi çekmemişti canım alıcam bundan :)

    YanıtlaSil
  3. güzel duruyormuş:) benimde dudaklarım yaz-kış ama kış ayında genellikle çok kuruyor. bende alabilirim:)
    bu arada bloğumu yeni açtım ve takipçinim. bloğuma da beklerim:)))

    YanıtlaSil
  4. @bosnak kizi;guzel bir urun cnm tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  5. @makyajli kareler; kuruluga gayet iyi geliyor bende ise yaradi;)

    YanıtlaSil
  6. Lip balm fazla kullanamıyorum be ncanım, en son ne zaman sürdüğümü dahi hatırlamıyorum. Yine de elimde 2 tane var ama hafif renklileri daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Cnm benim dudaklarum cok kuruyor o yuzden bu tarz urunlerle kisi idare ediyorum:)

    YanıtlaSil
  8. dolgunuz çok kötü olmuş, bu neee...

    YanıtlaSil