9 Şubat 2013 Cumartesi

Flormar eye shadow



Flormar'ın m102 numaralı farını hem far hemde allık olarak kullanıyorum.Oldukça yoğun bir rengi olduğu için allık olarak kullandığımda fırçaya çok az miktarda alıyorum.Fazlaca pigmentli bir ürün.Bu arada 5 gr olmasıyla ömürlük bir ürün.Sür sür bitmiyor.



Hafif sedefli,parlak bir far.Mercan tonlarını sevenlere iyi bir alternatif olabilir.



Kutunun iç kısmınına aynalı bir bölüm monte edilmiş.Bu tasarım kullanım kolaylığı açısından hoşuma gitti.Siz ne dersiniz ,güzel renk değilmi? :)

4 yorum:

  1. Çok güzel bir renk, ben de hep allık zannediyorum flormar'da bu fara bakarken. Ben de gittiğimde allık olarak deneyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Cnm kocaman ya allik saniliyo tabii:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel renk ama bence yanakta daha hoş durur, allık olacakken far olmuş gibi bişi bu :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle cnm zaten sıklıkla allık olarak kullanıyorum:)

    YanıtlaSil