27 Şubat 2013 Çarşamba

İsana duş jeli




İsana duş jelleriyle kısa bir süre önce tanıştım.Rossman'ı gezerken ürünün kapağını açıp koklamamla birlikte ''bu harika kokuyor'' dedim.Annemde bu duş jeline bayılınca Rossman'dan bir kaç tane fazla alıp stoklamak şart oldu.Rossman mağazaları her semtte bulunmadığı için denk gelince alıcaklarımızı stok yapıyoruz mecburen.Süt proteinli bu duş jeli hassas ciltler için uygun.Duştan sonra kızarıklık ve kaşıntı yaşayanlar bu duş jeliyle bu sorunu ortadan kaldırıyor. 



Bebek gibi saf bir kokusu var.Duştan çıktıktan sonra kısa bir süre daha bu koku kalıyor.Fiyatı diğer duş jellerine oranla çok uygundu aldığımızda.

15 yorum:

  1. ben hemen almalıyım kaşıntı yaşıyorum. Haftasonu benim olsun ozaman.

    YanıtlaSil
  2. Fazicim nerelerdesin ozlettin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de özledim. buralardayım ama fırsatım olmadı. evlendin mi? daha inceleme yapaladım blogunda.

      Sil
    2. canım bide bana koltuk altı roll-on önerirmirmisin?

      Sil
    3. evleneli 5 ay oluyor cnm:) roll-on olarak kesinlikle rexona öneriyorum cnm.

      Sil
    4. kusura bakma kaçırmışım. Ömür boyu kocaman mutluluklar dilerim.

      Sil
  3. kuzu güzel yorumun için oğluşumla öperiz seni=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşk.ederim cnm,öpüyorum oğluşunla seni:)

      Sil
  4. Isana markasını çok merak ediyorum ama Rossman Eskişehir'de açılmadı henüz. Umarım yakında açılır da biz de kavuşuruz olmayan markalara.. Güle güle kullan Periciğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş.açılır,çok teşk.ederim cnm:)

      Sil
  5. Canım ben de çok seviyorum Isana duş jellerini, ben de gittikçe fazla fazla alıyorum çünkü sürekli gidemiyorum. En son yazın gitmiştim, aylar oldu gitmeyeli mesela :(

    YanıtlaSil
  6. Aynen cnm gidince stoklamak en iyisi:)

    YanıtlaSil
  7. Almanyada herzaman Rossmanna giderdim çünkü hem hesaplı hemde çok güzel ürünleri var.. keşke antalya dada açılsa ve yine gitme imkanım olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle cnm fiyatlar uygun ve kaliteli:) açılır belki:)

      Sil