28 Şubat 2013 Perşembe

Mim'lendim :)

Sevgili Biricit'in yeri,nam-ı diğer Yasemin beni mim'lemiş. Kendisine buradan teşekkür ediyorum :) Hadi başlayalım...

1-En son kime yalan söyledin,neden?

Bir arkadaşıma hasta olduğumu ve dışarı çıkamayacağımı söyledim.Çünkü o gün canım evde tv izleyip tembellik etmek istiyordu ama onuda kırmak istemedim.

2-Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta bulun.

Bazen inanılmaz tahammülsüz bir insan oluyorum maalesef.

3-Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

Bir çok insan gibi maalesef,hayır.

4-Mutlumusun?

Mutlu olmayı seçiyorum :)

5-Keşke?

Keşke demeyi sevmiyorum.

6-Sence ideal eş nasıl olmalı?

Arkadaşlığının güçlü olduğu,birlikte hiç konuşmadan durduğunda bile rahatsızlık hissetmeyeceğin,beni anlayan,bana değer veren,özel hissetiren,çok seven,düşünceli,merhametli diye uzar gider bu liste:)

7-Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

İstanbul'da yaşıyorum ve ömrümü burada geçirebilirim.

8-Seni en çok ne mutlu eder?

Güzel bir film eşliğinde kahve keyfi gibisi yoktur :)

9-Korkuların neler?

Hani tam uyuyacakken,evden gelen garip tıkırtılar olur ya buzdolabı vs gibi işte onlar :))Buzdolabını yeni aldığımızda buz kırma özelliği olduğunu bilmiyorduk.Gecenin bir vakti evde çıt çıkmıyorken bir anda takır tukur sesler gelmeye başlayınca yaşanan korkuyu siz düşünün:))

10-Hayatında en çok utandığın an?

Evimiz tadilat edilirken annemle otelde kalıyorduk.Tadilat süresi uzun olduğundan yaklaşık bir ay kadar otelde kalmamız gerekiyordu.Bu arada minibardaki içecek ve çikolataların hepsini haftalık olarak tükettiğimizden arada hesabımız fazla kabarmasın diye dışardaki marketten minibardaki ürünlerin aynılarını alıp dolabı dolduruyorduk.Otel fiyatıyla,market fiyatı arasında fazlaca fark var tabii.Herneyse bir gün odada annemle otuturken minibar'ı doldurmak için servis geldi.Dolapta boş o sırada,aldıklarımızı yine yiyip içmişiz.Görevli isterseniz minibar'ınızı doldurayım dedi ve annemden bomba cevap geldi '' ben yarın doldurucam zaten onu'' :))) boş bulunup adama görevliye bunu dedi adam bir an bakakaldı.Hala anlatıp güleriz :))

11-Kendinde en sevmediğin özellik?

Fazlaca pimpirikliyim,başım ağrısa google'dan araştırıp teşhis koyarım:)) sevdiklerime benzer bir şey olsa saatlerce paranoya yapar korkarım.Hastalık hastayısım sanırım :)


Bende sevgili serap'ı,Pek hanım hanımcık'ı,Kybelenin renkleri'ni,Hilal fashion beauty'i,Audrey'in şekerleri'ni mimliyorum :)

10 yorum:

  1. buzdolabının seslerınde halen korkuyorum aniden oluyor bazı zamanlarda bır de gece yarısı oluyor ama ılk duyduğumda acayıp olmustum bıldığım duaları okumustum:)
    tesekkur ederım mımı yanıtladığın ıcın canım,sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. cooook teşekkürler canım seve seve yapacagım mimimi :)

    YanıtlaSil
  3. Pericim'm teşekkürler. Hemen cevaplayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim cnmibekliyorum sevgiler:)

      Sil
  4. teşekkürler canım ama geç bakabildim pazartesiye kaldı.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Annenin gafı çok bombaymış, o kadar güldüm ki! Tahmin edebiliyorum o anı! :)
    Sevgiler ve annene selamlar canım. :)

    YanıtlaSil