14 Şubat 2013 Perşembe

Miskin kek'in çekilişini kazandım:)

Geçtiğimiz haftalarda sevgili miskin kek blog'unun düzenlediği çekilişe katıldım ve ilk kez bir çekilişi kazandım.Tabii küçükken bir kermeste tırnak makası kazandığımı saymazsak:))Sevgili Miskin kek çekilişi kazandığım gün hediyelerimi hemen kargoladı.bu sebeple hediyeler iki gün sonra bendeydi.Öncelikle kendisine bu güzel çekiliş için sonrasında ise hediyeleri hiç üşenmeyip tek tek hediye paketi yapmasına teşekkür ederim.Hediyeler kırılıp,bozulmasın diye özenle paketlemiş.Pakete minikte bir mektup ilave etmiş.Çok zarifsin teşekkür ederim:)İşte kazandığım hediyelerim:)



Aslında fotoğrafta deodorant ve ojelerde olması lazım ama paketleri açarken öyle heyecanla açtımki her biri bir tarafta kalmış.Çekilişte bahsettiği tüm hediyeler kargo paketinden tek tek paketlenmiş,süslenmiş halde çıktı.Aslında o haliyle fotoğraflamayı isterdim ama dediğim gibi kazandığım ilk çekiliş olunca heyecan yaptım :)) bir anda açıp hediye paketlerini bozdum.Sevgili Miskin kek'e tekrar teşekkür ediyorum:)

12 yorum:

  1. vuuuuuu perimmmm hepside kalite cok guzellrr

    YanıtlaSil
  2. Tirnak makasi, hahahaaaa :-D Süper!
    Güle güle kullan yeni bebeklerini, hepsi birbirinden güzel ve Miskin Kek de cok süper bir blogger. Bunlarla yapacagin güzel makyajlari bekliyorum! :-)

    YanıtlaSil
  3. @mavii;evet cnm:)

    @iheartsu;aynen tırnak makası çıkmıştı:)) teşk.ederim,tabiiki:)

    YanıtlaSil
  4. cok guzel seyler bunlar.bende istiyordum ama kısmet isi=)blog dunyasında yeniyim ama boyle seyler gordukce daha bi giresim gelior takipte kalicam=)gule gule kullan.....

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Kozmetik Perisi, mutlu günlerinde kullan, çok sevindim sağsalim eline ulaştığına :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Teşk.ederim her şey için:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım çok güzelmiş hediyelerin. Şansın daim olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş hediyelerin, epey büyük bir çekiliş kazanmışsın! :D
    İyi günlerde kullan canım, tebrikler! :)
    Ürünlerin yazılarını da bekliyorum merakla...

    YanıtlaSil
  9. Evet cnm ilk kez bi cekilis kazandim tam kazandim

    YanıtlaSil