22 Şubat 2013 Cuma

parfumevi.com



Parfüm delisi olduğum artık herkes tarafından biliniyor.Geçtiğimiz günlerde parfumevi.com.tr  'den gelen bu güzel hediyeler ile mutluluğum çoğalarak artıyor :) parfumevi.com.tr 2010 yılının sonlarına doğru kurulmuş adı gibi tam bir parfüm evi.Sitede arayıpta bulamayacağınız hiç bir parfüm yok.Açık parfüm sektöründe şişe tasarımı ve kokuların orjinal parfüm kokularıyla birebir olması sayesinde öncülerden.


Şişe tasarımlarını çok beğendiğimi söylemişmiydim?Şeker gibi birbirinden güzel şişeleri var.Ben kokulardan Catrina delux,My bloom jasmin ve Antiqua'yı seçtim.Daha kargo paketini açmadığım halde bile kokular dışarıya doğru geliyordu.Büyülendim :)Site 'den seçtiğiniz ürünü aynı gün kargo'ya veriyorlar ve kargo sürecinin tamamını takip edebiliyorsunuz.Bu arada aldığınız parfüm'ü beğenmezseniz iadesini yapabiliyorsunuz ancak parfumevi.com.tr kurulduğu günden bu yana hiç böyle bir sorun yaşamamış.Yaşamamalarına şaşırmadımda çünkü ürünler gerçekten çok güzel.


Haftanın parfümlerinden oluşan sample ürünler ise bonus'larım oldu.

5 yorum:

  1. Aaa çok merak ettim acaba kokularını tarif edermisin:)

    YanıtlaSil
  2. Cnm ben siteye baktım açık parfümlerde açıklama yapmıyorla ama parfümün altında orjinal bir parfümün şişesini gösteriyorlar onun açığınımı yapmış oluyorla? alıcamda kararsız kaldım:(

    YanıtlaSil
  3. @adsız;yazarak koku tarif etmek biraz zor ama siteden benim seçtiğim parfümlere bakarsan açıklamaları altta var cnm

    @adsız;evet cnm altta yönlendirilen parfüm diye gösterilenle aynı koku ve hiç bir fark yok ben memnun kaldım

    YanıtlaSil
  4. merhaba bende bu siteyi bir blog arkadaşım sayesinde öğrendim. gerçektende dediğiniz gibi parfümler harika ( : şişelerde öyle. iyi günlerde kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Evet gerçektende hem şişeler hem parfümler çok güzel,teşk.ler:)

    YanıtlaSil