16 Şubat 2013 Cumartesi

Pastel oje



Son zamanlardaki favori ojem pastel 40 numara.Mor'un en güzel tonlarından biri.İki kat sürüldüğünde rengini tam olarak veriyor.Oje diğer ojeler gibi bir kaç gün içinde soyuluyor.Eğer gün içinde elini çok fazla yıkayan biriyseniz bu süreç tabiiki hızlanıyor.Ancak tüm ojelerde olan bir sorun olduğu için çokta problem sayılmaz.Zaten bir kaç günde bir farklı oje rengi deneyenler için bu süre yeterli olur diye düşünüyorum.Mac mor renkli göz kalemiyle yapılan makyajlara çok yakışıyor.İkiside birbirine çok yakın tonlarda.Siz nasıl buldunuz rengi?

14 yorum:

  1. Golden Rose-nin 78 numara rengini deneyin süper ötesi

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş ve dikkat çekici bir renk:)) Pastelin ojelerine bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. @hayal k-zadeh;deneyeceğim:) teşk.ler:)

    @emel;aynen öyle:)

    YanıtlaSil
  4. isteeee kirmizidan sonra sevdigim oje rengi

    http://guzelgulozyigit.blogspot.de/2013/02/senin-sesin-senin-hediyen.html

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor, rengi falan. :)) Çok özendim şimdi, gitar çalıyorum diye oje süremiyorum teller parçalıyor ojeleri :( Kıvamı daha sert bir oje de bilemiyorum hiç. :(

    YanıtlaSil
  6. @güzel gül;bende çok beğeniyorum bu rengi:)

    @burcu bayram;evet bencede,bende bilemedim:)

    YanıtlaSil
  7. çok çarpıcı bir renk, yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. aa bayıldım bu renge sanada çok yakışmış

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım bu renge!!! <3
    Ellerine çok yakışmış Pericim.

    YanıtlaSil
  10. çok hoşmuş rengi tam kışlık bir renk :)

    YanıtlaSil