25 Şubat 2013 Pazartesi

Piedi tak ayak bakım kremi



El ve ayak bakımından bahsetmişken ayak kremini es geçmek olmazdı.
Piedi tak ayak bakımı konusunda beş farklı etkene karşı ayakları koruyan,bakımını yapan bir krem.Bir kaç farklı sorunla baş eden ürünleri seviyorum.Bu kremde ayak kokusu,nasır,mantar,kaşıntı,deri çatlakları gibi problemleri ortadan kaldırıyor.


Mantar'a karşı koruyucu olması ise en iyi özelliği sanırım,mantar sorunuyla mücadele etmiş olanlar sonrasında kremi koruyucu olarak kullanabilirler.Koku sorununu önlemesi ise en iyi özelliklerinden biri.Ayak kokusu kadar kötü bir şey olabilirmi?


Kullanımı ambalajında da yazdığı gibi günde bir yada iki defa,ayakları yıkayıp kuruladıktan sonra uygulanıyor.

4 yorum:

  1. ayak kremi olarak lapitak kullanıyorum ben ama bunu da merak ettim denicem :)

    YanıtlaSil
  2. dene bakalım sende beğenicekmisin :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de ne bulursam kullanıyorum ayak kremi olarak ama daha çok memnun kaldığım birşey olmadı. Bunu da deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene cnm memnun kalıcağını düşünüyorum:)

      Sil