24 Şubat 2013 Pazar

Raen bitkisel duş jeli



Bitkisel ve organik ürünleri çok seviyorum.içeriğinde zararlı kimyasallar yerine bitkisel içerik kullanan markalar en sevdiklerim.Zaten yediklerimizden,içtiklerimizden hatta soluduğumuz havadan bile zehirlenir olduk bari kullandığımız kozmetiklerden daha fazla zehirlenmeyelim.Aslında bir çok şampuanı,duş jelini sırf kokusunu yada yapısını beğendiğimden içeriğini önemsemeden alıp kullanıyorum.Son zamanlarda yavaş yavaş ürün içeriklerini okur ona göre ürün alır oldum.Raen markası da bitkisel ürün severler için bitkisel içerikli bir duş jeli yapmış.İçeriğinde hindistan cevizi yağı türevleri,su,gliserin,tuz,E vitamini,saf esansiyel yağlar bulunuyor.Bildiğimiz duş jellerinde olan tatlı yada parfümlü kokulara sahip değil.Hatta duşta güzel kokular almak isteyenler beklenti içine girmesin çünkü tam anlamıyla bitki kokuyor.İçerğinde bulunanlarla değişik bir kokusu var.Ancak rahatsız edici değil.

4 yorum:

  1. Raen benim de çok sevdiğim bir marka.Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. daha önce bu markayı hiç duymadım canım ben de bitkisel ürünlere sardım şu sıralar :) bunu da not aldım :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil