16 Mart 2013 Cumartesi

Alix avien far seti.




Alix avien'le eye liner'ı sayesinde tanışmıştım ve o eye liner'ı o kadar çok sevdimki bittikçe aldığım nadir ürünlerden oldu.Bu far setini de sevgili Miskin kek'in çekilişinde kazanmıştım.Böylelikle o sevdiğim eye liner'dan sonra Alix avien'in far setiylede tanışmış oldum.Beş tondan oluşan bir set.Özellikle smokey eye makyaj yapmak için çok uygun bir palet olduğunu düşünüyorum.Renkleri görünce aklıma ilk gelen bu paletle güzel smokey eye makyajlar yapılabileceği olmuştu.Farlar yoğun pigmentli değil bu sebeple altına bir baz kullanılırsa daha iyi sonuç verir diye düşünüyorum.


Kolumun iç kısmında bazsız şekilde sürülüp fotoğraflanmış halini görüyorsunuz.Paletin içinde çift uçlu bir far aplikatörü çıktı ama ben far kullanırken aplikatör yerine fırça kullanmayı daha çok seviyorum.Tonlar siyahtan gri'ye doğru uzanıyor.

6 yorum:

  1. Çok güzelmiş tonları canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. tonları çok güzelmiş canımm bazsız duruşu da çok hoş bence gece makyajı için ideal :)

    YanıtlaSil
  3. Bazaiz biraz silik gibime geldi ama guzel yinede teskler cnm

    YanıtlaSil
  4. kalıcılığıda güzelse, renk olarak çok başarılı bir palet...paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaliciligi guzel cnm ben tesk ederim:)

      Sil