18 Mart 2013 Pazartesi

Dermokil maske



Kil maskesi sık sık,severek kullandığım bir ürün.Bittikçe farklı markalarınkini denemeyi seviyorum.Bu sefer Dermokil'in kil maskesini denedim.İlk önce tek kullanımlık pakettekini deneyip memnun kaldıktan sonra tam olanına geçtim.Ürün 100 gr'lık ambalajında.Bir çok kozmetik markette satılıyor.Ürünü göz çevresine yaklaştırmadan cildimize sürüp 10 dk bekletiyoruz ve ılık su ile duruluyoruz.



Mat ve cansız ciltlere çok iyi gelen kil maskesi içeriğindeki doğal mineraller ile cildi temizliyor ve besliyor.Sivilceli ciltlerde ise sivilcelerin kurumasını hızlandırıyor.Haftada bir kaç kez kullanımı önerilmiş ama ben bir defa kullanmayı yeterli görüyorum.


İlk sürüldüğünde fotoğraftaki gibi kremsi bir yapıdayken kurumaya başladığında cildi geriyor.O gerilme hissi biraz rahatsız veriyor ama zaten kuruyana kadar 10 dk'lık bekletme süresini doldurduğumuz için ardından yıkama işleme geçiyoruz.Maskeden sonra hafif bir kuruluk hissedersem nemlendirici uyguluyorum.

9 yorum:

  1. kil maskesini bende yapiyorum perim ama krem halini almadim hic surulmesi cok kolaymis ben once bir cam kaba papatya lavanta atip papatya cildeki mikroplari olduruyormus sonra iyice kaynayan suyun buharina yuzumu on dakka tutup arkasina altardan aldigim beyaz kil bal ve sut ile maske yapiyorum ertesi gun piril piril bir ciltle uyaniyiyorum

    YanıtlaSil
  2. Senin tarifini mutlaka uygulayacagim cnm iyi oldu yazdigin tesk ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kil maskesini çok seviyorum canım ben de bu ara tek kullanımlık maskelere taktım gerçi içlerinde o kadar çok var ki hiç 1 seferde bitmiyorlar :) Sıra gelirse bunu da denerim :)

    YanıtlaSil
  4. Tavsiye ederim cnm bunu çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  5. maske arayısındayım:) deneyebılırım aslında komsumuz kil maskesini hazır alıyor yapıyor, dermokili de duymustum gormustumde hatta gratıste sanırım denıcem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim cnm ben begendim bende evde yapmayi istiyorumda aslinda zmn bulamiyrm

      Sil
  6. kozmetikperisi dermokil maske halâ kullaniyormusun? kullaniyorsan bugüne kadar cildinde bu maskeye bagli düzelme oldu mu? bende 2 aydir haftada bir kere kullaniyorum ama bir düzelme yok. yüzümde siyah noktalar var her ay belli dönemlerde sivilceler çikar ve izlerini birakir. benim sivilce sorunum 10 yildir var. 4 yil kadar tedavi gördüm ilaçlar kremler fayda etmedi. dermokil maske kullanmaya devam edeyimmi? banyodan sonra maskeyi yapiyorum yikayinca gözenekler genislemis oluyor. maskeden sonra gözenekleri bosaltmak için peeling yapmalimiyim? ( ebru )

    YanıtlaSil
  7. Merhabaa,bu ürünün fiyatı nedir acaba? :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil