15 Mart 2013 Cuma

Essence ballerina backstage




Essence ballerina backstage gloss son zamanlarda en sık kullandığım dudak ürünlerinden.Rengine bayıldım desem az kalır.Hafif bir göz makyajıyla süper ikili oluyorlar.Bu arada bu gloss'ta yenilenen fırça ucu kullanılmış ki bence süper olmuş.Kullanımı oldukça kolaylaştırıyor.




Gloss'u dudağımda fotoğraflamadım çünkü benim dudak rengim koyu tonda olduğu için gloss'un gerçek rengini vermiyor.Daha hafif bir tonda duruyor bende.Bu sebeple baz olarak benzer renkte ruj sürüp üzerine bu gloss'u uyguluyorum.




8 yorum:

  1. rengi çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzelmiş canım rengi, çok yakışmıştır eminim sana da. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi ne kadar güzelmiş bayıldım ♥

    Banada Beklerim Sevgiler ♥

    gulunrengii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Rengini bende cok begeniyorum teskler:)

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok hoş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil