27 Mart 2013 Çarşamba

Essence sun club bronzing powder



Essence Sun club bronx pudra son zamanlarda en sevdiğim pudram.Havaların ısınmasıyla birlikte yüzümde hafif bronz yansımalar görmeyi seviyorum.Ancak ten rengim açık olduğu için koyu tonlarda bronz pudralar yerine daha açık tonlara yöneliyorum.Esence'te sarışınlar için açık renkte bir bronz pudra üretmiş.Matlaştırıcı özelliği olan bu pudrayı bazen tüm yüzüme bazende sadece allık gibi kullanıyorum.iki şekilde de görüntüsü hoşuma gidiyor.



Açık ten rengine sahip olanlar bu tarz daha hafif tonlardaki bronz pudralara yönelmeli yoksa komik bir görüntü oluşuyor.Tenimde duruşunu bileğimin iç kısmında fotoğrafladım,sizce nasıl?

11 yorum:

  1. Çok güzelmiş canım tonu, bayıldım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tonunu cok begendim cnm teskler:)

      Sil
  2. ohh yaza hazırlık ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok beyazım, hiç bronzer kullanamıyorum :) bunu deneyeceğim!

    YanıtlaSil
  4. bence tam allık ben allık olarak kullanıcam sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allik olarak kullanmaya cok musait bir tonu var cnm

      Sil
  5. bronzerlara bayılıyorum yazın yaklaştığı şu günlerde yüze ayrı bir canlılık, ışıltı veriyor, ee soluk kıştan sıkılmıştık artık dimi :)

    YanıtlaSil
  6. hafif bugday tenlilere daha bir yakışacak gibi duruyor.
    ya da yazın hafif yanınca da güzel olabilir.
    kim ne derse desin, uygun fiyatı ve bol seçeneğiyle ben essence i çok seviyorum:)
    öpülden bebek!
    mutlu haftasonları!
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/03/crop-sweater.html

    YanıtlaSil