13 Mart 2013 Çarşamba

Essence urban messages oje



Bu gün Essence'in Urban messages koleksiyonundan 04 nightlife rengini denim.Bana yine Essence'in date in moonlight rengini hatırlattı.Bir kaç ton farkla iki renk birbirine çok benziyor.Bu sefer ojeyi 3 kat uygulamak durumunda kaldım.Çünkü ikinci katta hala fırça izleri ve yarı şeffaf bir görüntü vardı.Üçüncü katı uyguladıktan sonra tam ve bütün duran bir görüntü elde ettim.Her zamanki gibi Essence ojelerinin malum hızlı kuruması hoşuması gitti.Sürdükten sonra yaklaşık bir dakika içinde ellerimi kullanabilir duruma geliyorum.



İçindeki minik pırıltılar olan bir renk.Bu aralar lacivert tonları en sevdiğim renkler olunca bu ojeyide hemen denedim.Üç kat uygulanması haricinde beğendiğim bir renk oldu.

4 yorum:

  1. şahane bir renk buna benzer goldenrosedan mat bir ojem var bu ışıltılı olanda süper!

    YanıtlaSil
  2. 3 katsa pek benlik değil ama sonuç süper canım, harika görünüyor rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm maalesef 3.katı sürmeden o şeffaflık gitmiyor

      Sil